نجات سه کوهنورد کاشانی در ارتفاعات کرکس نطنز

رئیس جمعیت هلال‌احمر نطنز از نجات سه کوهنورد کاشانی در ارتفاعات کوه کرکس نطنز خبر داد.

نجات سه کوهنورد کاشانی در ارتفاعات کرکس نطنز

رئیس جمعیت هلال‌احمر نطنز از نجات سه کوهنورد کاشانی در ارتفاعات کوه کرکس نطنز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، اصغر سلطانی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات جست‌وجو و نجات در ارتفاعات کرکس جبهه شمالی (روستای اوره) طی تماس تلفنی از طریق اورژانس نطنز و واحد عملیاتی EOC هلال‌احمر استان اصفهان از گرفتار شدن تعداد 3 نفر کوهنورد در ارتفاعات کرکس جبهه شمالی سمت روستای اوره مطلع شدیم.

وی افزود: این عملیات از ساعت 13:30 ظهر آغاز و در شرایط بد جوی تا ساعت 17:40 بعد از ظهر همان تاریخ ادامه داشت و با تلاش نیروهای عملیاتی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر شهرستان نطنز 3 نفر که در کوه گرفتار شده بودند؛ صحیح و سالم به پایین کوه منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نطنز تصریح کرد: این 3 نفر اهل شهرستان کاشان بودند که به علت شرایط بد جوی در ارتفاعات کرکس گرفتار شده بودند که توسط تیم عملیات امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر شهرستان نطنز با کمک نیروهای امدادی نجات پیدا کرده و به پایین کوه منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف در کشور از کوهنوردان عزیز خواهشمندیم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و حتی‌ا‌لامکان از صعود به کوه خودداری کنند تا خدای‌نکرده حادثه‌ای اتفاق نیفتد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار