محمودی: برای رفع مشکلات مردم نیازمند حرکت جهادی هستیم

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز دیگر زمان طرح مسائل و مشکلات گذشته است و همه در جریان مشکلات هستند. ما به حرکت جهادی برای رفع مشکلات مردم در کشور نیاز داریم.

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز دیگر زمان طرح مسائل و مشکلات گذشته است و همه در جریان مشکلات هستند. ما به حرکت جهادی برای رفع مشکلات مردم در کشور نیاز داریم.

به گزارش ایسنا، سمیه محمودی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) به رئیس‌جمهور و وزرا گفت: زمان طرح مسائل و مشکلات گذشته است و همه مردم مشکلات را می دانند. اکنون زمان حرکت جهادی به سمت رفع مشکلات مردم است.

وی در تذکر دیگر به رئیس‌جمهور، اردکانیان و کلانتری اظهار کرد: علیرغم تاکید بر مصوبات برنامه ششم توسعه شاهد صدور مجوز انتقال آب از رودخانه ونک سمیرم و سد سولگان هستیم و این امر غلبه رابطه و ضابطه بر قانون است. لازم به ذکر است که با توجه به کاهش شدید نزولات آسمانی و دبی ناپایدار رودخانه‌ها این طرح نفس‌های به شماره افتاده منطقه را قطع خواهد کرد.

وی در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ضمن تشکر از راهداران عزیز که علیرغم دریافت حقوق در شش ماه گذشته در بحران اخیر همکاری لازم را داشتند ولی جای سوال باقی است که با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی هیچگونه تصمیمی در جهت کنترل وضعیت اتخاذ نشده بود و اینجاست که باید حکمت خداوند در عدم نزول نزولات آسمانی در ایران را بی‌تدبیری مدیریت بحران در کشور دانست.

محمودی در تذکری دیگر به وزیر نیرو گفت: با توجه به مشکلات عدیده ای که در تامین آب شرب مناطق شهری و روستایی وجود دارد، عدم همکاری و بروکراسی زائد اداری در تعاملات آب منطقه‌ای با سازمان‌های آبفای شهری و روستایی شاهد هستیم. در صورت عدم نظارت جنابعالی در بهار و تابستان سال آینده با بحران شدید آب در مناطق جنوب اصفهان روبرو می شویم.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار