اولویت مدارس مهارت‌آموزی است

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز مهم‌ترین ضرورت نظام جمهوری اسلامی اشتغال و توجه به آن همراه با مهارت آموزی بوده و اولویت مدارس اصفهان موضوع مهارت‌آموزی به منظور اشتغالزایی است.

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز مهم‌ترین ضرورت نظام جمهوری اسلامی اشتغال و توجه به آن همراه با مهارت آموزی بوده و اولویت مدارس اصفهان موضوع مهارت‌آموزی به منظور اشتغالزایی است.
به گزارش تسنیم، محمدجواد احمدی ظهر امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در هنرستان ماندگار ابوذر با بیان اینکه امروز سی و نهمین سالگرد انقلاب را با افتخار جشن می‌گیریم، اظهار داشت: اکنون 81 سال از فعالیت و خدمت‌رسانی هنرستان ماندگار ابوذر می‌گذرد و از زمان انقلاب و در سال 57 دانش آموزان و اساتید این مدرسه به خیل مردم و اعتراضات پیوستند تا رژیم شاهنشاهی سرنگون شد.
وی با بیان اینکه هنرستان ماندگار ابوذر در ناحیه یک بیشترین تعداد شهدا در جنگ تحمیلی را دارد، گفت: دانش‌آموزان به ضرورت آن روز، به دعوت حق لبیک گفتند و در صحنه‌ها حضور پیدا کردند.
سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین ضرورت نظام جمهوری اسلامی توجه به موضوع اشتغال و بیکاری توجه به اشتغال همراه با مهارت آموزی است که این مدرسه نیز در این مسیر تاثیرگذار بوده، امروز مباحث اقتصادی و اشتغال‌زایی و کارآفرینی ضرورتی است که در صحبت‌های رهبر نیز عیان است و باید به آن توجه ویژه کرد.
در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان نیز با بیان اینکه دهه فجر یادآور خاطرات ملتی است که در رشادت، ایثار و فداکاری سرمشقی غنی و پرمحتوا برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان زبانزد است، گفت: دوران انقلاب در تاریخ جنبش‌های مردمی دورانی طلایی و منحصر بفرد است.
وی افزود: اهمیت این دوران به این دلیل است که نماد حرکت مردمی، رهبری دینی، اراده انقلابی، نگاه تعالی رشد اجتماعی و بلوغ فرهنگی اجتماعی و سیاسی است و خیزش به سمت هدفی است که نبی مکرم اسلام و اهل بیت(ع) ایشان تمام تلاش خود را وقف آن کردند.
عطایی تصریح کرد: برقراری حکومت اسلامی در قالب ولایت فقیه و استقرار مردم سالاری دینی نتیجه سال‌ها تلاش و تحمل رنج معصومان(ع) بوده که ملت ایران در سال‌های قیام و انقلاب آن را تجربه کردند و در بهمن 57 به ثمر نشاندند تا گل‌واژه تکبیر زمینه امیدواری به استقرار نظام مهدوی در گستره جهان هستی گردد.
وی با اشاره به تاثیر حضور امام خمینی(ره) در استقرار حکومت جمهوری اسلامی گفت: اگر رهبری الهی و روشنگری‌های حکیمانه امام(ره) نبو چه بسا انقلاب اسلامی محقق نمی‌شد. آنچه در بهمن 57 رخ داد ترکیب متوازن و موزون رهبری و پیروی بی‌نقص بود که اسباب حرکت و پیروزی را در عرصه دنیای معاصر آفرید و سبب افتخار امروز ایران شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار