طائب: جای موسوی و کروبی خوب است

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار گفت: جای سران فتنه ۸۸ خوب است و موسوی و کروبی حبس خانگی شدند و کسی با آن‌ها حق ارتباط‌گیری ندارد و در این فتنه نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی ۶۰ شبانه‌روز در حالت آماده‌باش بودند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار گفت: جای سران فتنه ۸۸ خوب است و موسوی و کروبی حبس خانگی شدند و کسی با آن‌ها حق ارتباط‌گیری ندارد و در این فتنه نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی ۶۰ شبانه‌روز در حالت آماده‌باش بودند.

به گزارش مهر،حجت‌الاسلام مهدی طائب شنبه شب در همایش بصیرتی بسیجیان ولایی که در مسجدالاقصی مشهد برگزار شد اظهارکرد: امام راحل(ره) ۳ هدف سقوط رژیم پهلوی، پیروزی انقلاب اسلامی و رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) را دنبال کردند.

وی افزود: به برکت انقلاب ‌توانستیم موشکی با برد بیش از ۳۵‌ هزار کیلومتر بسازیم؛ ما موشک، سفینه فضایی و هواپیما نداشتیم و با پرورش نخبگان و متخصصان اکنون در بسیاری از حوزه ها خودکفا هستیم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه در موضوع داعش هدف اصلی دشمن سوزاندن ریشه ایرانی‌ها بود، گفت: دشمن در انجام چنین حرکت‌هایی ۴۰ سال است که ناکام مانده و نه تنها ریشه ایران سوزانده نشد، بلکه این ریشه داعش، آمریکا و اسرائیل بود که سوزانده شد و سال‌های سال است که پرچم‌های ایران، لبنان و حزب‌الله مدام در مرزهای اسرائیل به احتزاز درآمده است.

طائب تصریح کرد: ارتش‌های عراق، مصر، عربستان، آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر ابرقدرت‌ها در جنگ نابرابر به حمایت از صدام علیه ایران پرداختند و با دست خالی و تنها با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: در فتنه مریکا، عربستان و اسرائیل هزینه‌های بسیار کرده و پول‌های زیادی صرف کردند که به اذن الهی و حضور به‌وقع مردم ولایی ناکام ماندند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: پس از تحریم های اقتصادی نه تنها حمایت مردم از انقلاب کاهش نیافت بلکه افزایش هم یافت و بی‌شک حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد. گرانی‌ها نه تنها تمام نشده بلکه شدت هم یافت، اما این ملت هیچگاه از مسیر ولایت خارج نمی‌شوند.

طائب با اشاره به اینکه دولاند ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دو قول به مردم این کشور داد که یکی به صفر رساندن بدهی بیش از ۲ هزار میلیارد دلاری و دیگری نجات دادن کشتی به گل نشسته آمریکا بود، اضافه کرد: آمریکایی‌ها در هر صحنه‌ای که وارد شدند شکست خوردند، حتی در برابر یمنی هایی که چیزی نداشتند و توانستند موشک با برد ۱۲۰۰ کیلومتر درست کنند.

طائب با بیان اینکه در موضوع نفتکش سانچی هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست، خاطرنشان کرد: تا زمانی که جعبه سیاه باز نشده و نتیجه آن اعلام نشده هیچ چیزی را نباید پذیرفت و چینی‌ها گفتند که برخورد دو کشتی منجر به آتش شد و سوال‌هایی از قبیل علت عدم آتش گرفتن کشتی دیگر و انفجار این کشتی مطرح شد که هیچ پاسخی دریافت نشد.

وی بیان کرد: جای سران فتنه ۸۸ خوب است و موسوی و کروبی حبس خانگی شدند و کسی با آن‌ها حق ارتباط‌گیری ندارد و در این فتنه نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی ۶۰ شبانه‌روز در حالت آماده‌باش بودند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اقدامات نخست‌وزیر رژیم صهنویستی علیه ایران، گفت: بنیامین نتانیاهو طی دو ماه اخیر برای بار دوم به روسیه جهت حمله به ایران سفر کرد و مسئولان روسی حاضر به همکاری با او نشدند و اعلام می‌کنیم که هیچگاه شروع‌کننده جنگ نیستیم، اما پاسخ‌هایی کوبنده به متجاوزان می‌دهیم و این حرکت‌ها تا باز شدن راه قدس و مکه ادامه دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار