"لاتاری" می‌تواند تلنگر برای خانواده‌ها و مسئولین باشد

بازیگر فیلم سینمایی «لاتاری» گفت که این فیلم داستانی را روایت می‌کند که این داستان می‌تواند تلنگری برای خانواده‌ها و مسئولین باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «لاتاری» گفت که این فیلم داستانی را روایت می‌کند که این داستان می‌تواند تلنگری برای خانواده‌ها و مسئولین باشد.
مهدی زمین‌پرداز بازیگر فیلم سینمایی«لاتاری» درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا، درباره این فیلم گفت: فیلم سینمایی «لاتاری» با سایر آثار محمدحسین مهدویان متفاوت است. من پیش از این در فیلم‌های مهدویان کاراکتر مثبتی داشتم،او در فیلم جدیدش کاراکتری منفی به من پیشنهاد کرد که من در ابتدا از این پیشنهاد جا خوردم. مهدویان علت این انتخاب را به من گفت که می‌خواهد بازیگری را برای این کاراکتر استفاده کند که مخاطب در ابتدا متوجه منفی بودن نقش نشود.
وی درباره نقش کاراکتر منفی خود، اظهار کرد: من از این موضوع نمی‌ترسیدم که بعد از چند نقش مثبت به یکباره نقشی منفی بازی کنم. اتفاقاً بسیار برایم جذاب بود که نقشی متفاوت از سایر نقش‌هایم ایفا کنم.
این بازیگر سینمای ایران درباره موضوع فیلم سینمایی «لاتاری»، بیان کرد: پیش این در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها درباره این موضوعات خواند بودم؛ ولی ساخت چنین آثاری معمولاً با خط قرمزهای بسیاری رو به رو می‌شود. مهدویان برای ساخت این فیلم سختی‌های بسیاری کشید. موضوع فیلم سینمایی «لاتاری» با این که موضوع نسبتاً تلخی است، می‌تواند برای خانواده‌ها و مسئولین تلنگری باشد.
زمین‌پرداز درباره همکاری با محمدحسین مهدویان، گفت: «لاتاری» چهارمین همکاری من با مهدویان است. ما یک گروه همسن و سال هم هستم که با همدیگر کار می‌کنیم و شاید راز موفقیتمان هم همین گروهی کار کردنمان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار