3 مصدوم در واژگونی خودروی راننده 16ساله در نایین

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت:خودروی پیکان با راننده ۱۶ ساله در نایین واژگون و سه سرنشین آن مصدوم شدند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت:خودروی پیکان با راننده ۱۶ ساله در نایین واژگون و سه سرنشین آن مصدوم شدند.

غفور راستین در گفت و گو با ایمنا درباره تصادفات روز گذشته در استان اصفهان اظهار کرد: در یکی از این حوادث خودروی پیکان که راننده‌ای ۱۶ ساله با دو سرنشین حدود ۱۴ ساله داشته است واژگون و راننده و سرنشینان این خودرو مصدوم شده‌اند.

وی گفت: یکی از مصدومان این تصادف به بیمارستان نایین و دو مصدوم دیگر این حادثه نیز پس از انجام اقدامات اولیه با اورژانس هوایی به یکی از بیمارستان های اصفهان انتقال یافتند .

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه دیگری در شهرستان آران و بیدگل در کویر مرنجاب خبر داد و گفت: در این حادثه رانندگی یک دستگاه نیسان پاترول واژگون شد که دو سرنشین این خودرو آسیب دیدند .

وی اضافه کرد: در این حادثه رانندگی یک سرنشین مرد دچار زخم‌های سطحی بود که در صحنه تصادف به وسیله نیروهای امدادی به صورت سرپایی درمان شد و سرنشین زن این خودرو نیز دچار شکستگی مهره‌های ستون فقرات بود که پس از درمان‌های اولیه با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد .

راستین تصریح کرد: جاده مرنجاب با توجه به حجم زیاد ورود و خروج گردشگران به این منطقه کویری، زیرسازی و عرض مناسبی ندارد و فقدان علائم راهنمایی به ویژه در پیچ‌های خطرناک از جمله علت‌های وقوع سانحه‌های رانندگی در این مسیر است .

به گزارش ایمنا ، شهرستان نایین با بیش از ۳۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار