نذر ۲۴ هزار جلد کتاب توسط مردم در کتابخانه مرکزی‌ اصفهان

مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان گفت: از سال گذشته تاکنون نزدیک به ۲۴ هزار جلد کتاب توسط مردم اصفهان در کتابخانه مرکزی مشارکت داشته که این کتاب‌ها در موضوعات مختلف بوده‌اند.

نذر ۲۴ هزار جلد کتاب توسط مردم در کتابخانه مرکزی‌ اصفهان

حمیدرضا میر پویا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به طرح نذر کتاب اظهار داشت: نزدیک به یک سال و نیم از اجرای این طرح در اصفهان می‌گذرد و در این مدت مردم اصفهان در طرح نذر کتاب استقبال خوبی داشته‌اند.
وی افزود: از سال گذشته تاکنون نزدیک به 24 هزار جلد کتاب توسط مردم اصفهان در کتابخانه مرکزی مشارکت داشته که این کتاب‌ها در موضوعات مختلف بوده‌اند.
مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان بیان کرد: هفته‌ای 2 بار سازه نذر کتاب بازگشایی می‌شود که کارشناسان نسبت به جداسازی و دسته‌بندی کتاب‌ها اقدام می‌کنند برخی از کتاب‌ها صحافی و به مناطق محروم، جمعیت‌های حمایتی، ارگان‌ها و مراکزی که به کتاب نیاز دارند توزیع می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از کتاب‌ها به جای اینکه بازیافت شوند با این طرح به دست افرادی می‌رسد که نیاز به کتاب دارند اما کتابی برای خواندن ندارند. برای ترویج فرهنگ نذر کتاب احساس نیاز وجود دارد و مردم می‌توانند با مشارکت خود در این طرح این امر خداپسندانه را ترویج دهند.
مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان با اشاره به طرح مبادله کتاب اظهار داشت: در طرح مبادله کتاب هر هفته بیش از 60 جلد کتاب بین شهروندان مبادله می‌شود و مردم اصفهان از این تبادل کتابی استقبال خوبی نشان داده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار