رصد اینترنتی میزان مصرف آب در مدارس اصفهان

آبفای استان اصفهان میزان مصرف آب تمام مدارس استان را به تفکیک و از طریق بستر اینترنت در اختیار اداره کل آموزش‌وپرورش قرار می‌دهد.

آبفای استان اصفهان میزان مصرف آب تمام مدارس استان را به تفکیک و از طریق بستر اینترنت در اختیار اداره کل آموزش‌وپرورش قرار می‌دهد.
این تصمیم در نشست مشترک معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و رئیس اداره خدمات و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش گرفته شد.

در این نشست که روز یکشنبه 29 بهمن‌ماه جاری برگزار شد معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای استان اصفهان به خشکسالی های پی‌درپی و وضعیت بحرانی آب در کشور اشاره کرد و گفت: عبور از این بحران نیازمند همکاری و مصرف بهینه آب توسط تمام مشترکان خانگی و غیر خانگی است.

کاهش 10 درصدی مصرف آب در ده ماه نخست

رضا رضایی افزود: با اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده و همکاری شایسته مشترکان، میزان مصرف آب در ده ماه نخست سال جاری نسبت به سال قبل از آن نزدیک به 10 درصد کاهش داشته است.

وی ضمن تأکید بر استفاده از لوازم کاهنده مصرف در منازل مسکونی و کاربری‌های عمومی از ارائه بسته پیشنهادی آبفای استان اصفهان به اداره کل آموزش‌وپرورش برای کنترل مصارف مدارس و ساختمان‌های اداری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی گفت: بر همین اساس ازاین‌پس با اختصاص صفحه‌ای خاص به آموزش‌وپرورش در پایگاه اینترنتی شرکت، میزان مصرف تمام مدارس استان به‌صورت ماهیانه در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره خدمات و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان نیز با اشاره به فعالیت 57 هزار معلم و تحصیل 860 هزار دانش‌آموز در 6 هزار مدرسه استان اصفهان گفت: سامانه‌ای برای مدیریت مصرف و هزینه مدارس تحت پوشش در 41 منطقه آموزش‌وپرورش استان طراحی‌شده که در کشور بی‌نظیر است.

بیات افزود: به همین دلیل نیازمند اطلاعات مصرفی هرکدام از مدارس هستیم که با توافق انجام‌شده ازاین‌پس این اطلاعات به‌صورت ماهیانه و از طریق بستر اینترنت در اختیار آموزش‌وپرورش قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار