آمادگی دستگاه‌های امداد جاده‌ای در نوروز 97

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: 189 قوس با شیب‌های تند در استان اصفهان وجود دارد که در حال ایمن‌سازی است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: 189 قوس با شیب‌های تند در استان اصفهان وجود دارد که در حال ایمن‌سازی است

به گزارش فارس ، فرزاد دادخواه صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان اظهار کرد: نوروز سال آینده شاهد سیل عظیم ترافیک در محورهای استان اصفهان خواهیم بود که دستگاه‌های امداد جاده‌ای باید در این ایام استقرار و آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان این که امیدوارم در سفرهای نوروزی شاهد کاهش حوادث و رعایت قوانین توسط راننده‌ها باشیم، افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان اصفهان، اکثر ترددهای سفرهای نوروزی از این استان می‌گذرد و طول و عرض استان باعث شده تا مسافران با 3 الی 4 ساعت این استان را طی کنند که با خستگی راننده و مشکلات متعددی روبه‌روست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای کاهش مشکلات جاده‌ای، مطابق روال اقداماتی انجام دادیم و امسال نیز با وجود کمبود بودجه‌ای اقداماتی انجام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به شانه‌سازی جاده‌ها در محورهای هدف نوروزی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: محورهای دلیجان به اصفهان همچنین اصفهان، آباده، شیراز، اصفهان تیران الیگودرز، اصفهان شهرکرد و محور کاشان اردستان نایین اردکان بیشترین حجم تردد را دارند؛ محور زرین‌شهر به سفیددشت و بروجن به مبارکه نیز به‌عنوان محورهای دو طرفه خاص هستند که برای آن‌ها تمهیداتی برای ایام نوروز اندیشیده شده است.

دادخواه عنوان کرد: 189 قوس با شیب‌های تند در استان اصفهان وجود دارد که در حال ایمن‌سازی است؛ نصب تابلو و تجهیزات ترافیکی در حد مقدورات نصب و تکمیل می‌شود همچنین اکثر راه‌های استان تابلوهای اخطاری دارد اما در تابلوهای اطلاعاتی کمبود داریم که با تأمین بودجه در سال آینده محقق می‌شود.

وی در پایان از آغاز خط‌کشی‌های جدید جاده‌ها و راه‌های استان اصفهان خبر داد و بیان داشت: معمولاً این اتفاق پس از بارش‌ها در اوایل اسفند انجام می‌شود، البته شاید نتوانیم امسال به حجم و طول خط‌کشی‌های سال گذشته برسیم اما تلاش داریم بتوانیم نقاط پرتردد را خط‌کشی کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار