ایجاد پردیس‌های سینمایی چندمنظوره در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه سازمان سینمایی این است که سالن‌های سینمایی را به صورت پردیس سینمایی چندمنظوره در نقاط مختلف شهر و استان اصفهان ایجاد کند.

ایجاد پردیس‌های سینمایی چندمنظوره در اصفهان

حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره توزیع متوازن سالن‌های سینمایی در شهر و استان اصفهان اظهار داشت: ما برای ایجاد سالن سینمایی به سمت بخش خصوصی حرکت کردیم که بتوانیم با همکاری این بخش فضای سینمایی استان را افزایش دهیم.
وی افزود: در استان اصفهان با همکاری بخش خصوصی توانستیم در طول 2 سال گذشته ساخت و توسعه سالن‌های سینمایی را داشته باشم و با وجود افزایش تعداد تماشاگران سینما، افزایش مطلوب سالن سینمایی در استان نداشتیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در بسیاری از شهرستان‌های استان حتی یک سالن سینمایی وجود نداشت، گفت: ما توانستیم با همکاری بخش خصوصی مجموعه‌هایی را در قالب سینما به ظرفیت سالن‌های استان اضافه کنیم.
وی ادامه داد: در شهر اصفهان نیز در مجموعه سیتی‌سنتر 7 سالن سینمایی در حال تجهیز است که قرار است این سالن‌ها در قالب پردیس سینمایی افتتاح شود.
ارزانی پیرامون ایجاد سینما در مناطق مختلف شهری و عدم تمرکز سالن‌های سینمایی در یک محدوده شهر اصفهان گفت: برای ایجاد سالن سینمایی در تمام مناطق باید جذابیت ایجاد شود اما نگاه سازمان سینمایی این است که سالن‌های سینمایی را به صورت پردیس سینمایی چندمنظوره در نقاط مختلف شهر و استان اصفهان ایجاد کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار