کمک 2.8 میلیارد ریالی 480 حامی برای 70 یتیم در نطنز

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نطنز گفت: 2 میلیارد و 813 میلیون ریال، کمک نقدی 480 حامی بومی و غیر بومی برای 70 یتیم در نطنز جذب شده است.

کمک 2.8 میلیارد ریالی 480 حامی برای 70 یتیم در نطنز

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در نطنز، محمدرضا مومی اردستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته، به میزان 2 میلیارد و 813 میلیون ریال، کمک های نقدی از 480 حامی بومی و غیر بومی برای 70 یتیم زیر 25 سال نطنزی جذب شده است.

وی افزود: مبلغ قید شده، مبلغی است که به صورت نقدی از حامیان دریافت شده است و وجوه واریزی توسط حامیان فقط برای ایتام انتخاب شده از سوی آنان و با توجه به نیت حامیان هزینه شده و چنانچه علاوه بر مبلغ تعهد شده ماهیانه حامیان گرامی مبالغ بیشتری به حساب کمیته امداد امام(ره) یا ایتام واریز نمایند، با لحاظ کردن نیت و خواسته حامیان هزینه خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: ضمنا حامیان بزرگوار از طریق تهیه سبد غذایی و پوشاک نیز این عزیزان را حمایت می¬کنند که در سال گذشته مبلغ 370میلیون ریال به صورت غیر نقدی جمع آوری و بین ایتام توزیع شده است.

وی در خصوص طرح اکرام تصریح کرد: طرح اکرام ایـتام از نیمه دوم سال ۷۸ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان وغیره آغاز شد.

مومی اردستانی خاطرنشان کرد: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص و غیره اقدام می کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار