وخامت حال دانش‌آموز کوهدشتی؛ مصدوم در صورت نیاز به تهران اعزام می‌شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: خدمات درمانی روی دانش‌آموز حادثه‌دیده در دبیرستان دخترانه حجاب کوهدشت انجام شده و در صورت نیاز این دانش‌آموز به تهران اعزام می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: خدمات درمانی روی دانش‌آموز حادثه‌دیده در دبیرستان دخترانه حجاب کوهدشت انجام شده و در صورت نیاز این دانش‌آموز به تهران اعزام می‌شود.
به گزارش تسنیم ، صبحدیروز در دبیرستان دخترانه حجاب کوهدشت انفجاری رخ داد که بر اثر آن سه دانش‌آموز مصدوم و به بیمارستان امام خمینی این شهرستان اعزام شدند.
یکی از دانش‌آموزان حادثه دیده به‌نام «فاطمه رضایی» که مچ او بر اثر انفجار در این دبیرستان قطع شده‌است، به‌خاطر وخامت وضعیت جسمانی به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد اعزام و در این بیمارستان تحت مداوای تکمیلی قرار می‌گیرد.
عبدالرضا شهبازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد وضعیت جسمانی «فاطمه رضایی» در گفت‌وگو با تسنیم می‌گوید این دانش‌آموز حادثه‌دیده در دبیرستان دخترانه حجاب کوهدشت، پس از جراحی‌های انجام شده در اتاق عمل به اتاق ریکاوری منتقل شده و فعلاً کامل به هوش نیامده‌است.
به گفته شهباری میزان وخامت و آسیب‌دیدگی فاطمه رضایی بالا است و امیدوار هستند که با طی روند درمانی این دانش آموز به حال مساعد برسد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان می‌گوید چند تن از پزشکان بیمارستان عشایر خرم‌آباد مداوا و خدمات درمانی را انجام داده، اما در صورت ضرورت این دانش‌آموز حادثه‌دیده به تهران اعزام می‌شود.
سرهنگ رضا شیراوژن معاون فرمانده انتظامی لرستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم می‌گوید این حادثه صبح امروز در یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهرستان کوهدشت رخ داده‌است.
به گفته معاون فرمانده انتظامی لرستان علت وقوع این حادثه در این دبیرستان دخترانه در دست بررسی است و به‌محض اطلاع از جزییات حادثه از سوی نیروی انتظامی استان اعلام خواهد شد.
به گزارش تسنیم، همچنین در حادثه انفجار در دبیرستان دخترانه حجاب کوهدشت، دو دانش‌آموز دیگر به نام‌های «کبری ابوالوفایی» و «پریسا طاهری» در این حادثه دچار جراحات سطحی شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار