استادی که خدشه ای به دین وارد کند را تحمل نمی کنیم

رئیس دانشگاه آزاد گفت: هر استادی که بخواهد خدشه ای به دین، قرآن و پیغمبر وارد کند را لحظه ای تحمل نمی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: هر استادی که بخواهد خدشه ای به دین، قرآن و پیغمبر وارد کند را لحظه ای تحمل نمی کنیم.

به گزارش مهر، فرهاد رهبر صبح امروز در نشست معاونان فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد گفت: استاد سر کلاس می رود و هر اراجیفی می خواهد می گوید و اگر چیزی به او بگوییم بعد اعلام می شود وا اسلاما آزادی در خطر است.

وی افزود: هر کسی در این قالب بخواهد خدشه ای به دین، قران و پیغمبر وارد کند لحظه ای آن را تحمل نمی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: در دانشگاه های معتبر دنیا نیز افراد نمی توانند با هر شکل و نمادی در دانشگاه حضور یابند اما اینجا اگر به دانشجویی بگوییم حق ندارد با لباسی که دیشب به مجلس رفته در محیط دانشگاه وارد شود می گویند اینها جلوی آزادی را گرفته اند.

رهبر خاطرنشان کرد: آزادی در چارچوب و ضابطه هایی معنا می شود و در همه دنیا اینگونه است، در واقع آزادی خودش دارای یک ضابطه است.

وی عنوان کرد: ولنگاری خیلی کشنده تر از اسلحه و قداره بندی در دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: شمشیر زبان امروز در کلاس های درس ما اعتقادات دانشجویان را قلع و قمع می کند.

وی گفت: با استفاده از بیان، هنر، پول، نمره، ایجاد شخصیت کاذب برای یک استاد و ایجاد کاریزمای واهی برای یک استاد قصد دارند اعتقادات و ایمان دانشجویان را تحت تاثیر قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: تمامی حرکت ها در دانشگاه آزاد باید بر اساس فرهنگ شکل گیرد به عنوان مثال رابطه میان استاد با استاد، استاد با دانشجو و دانشجو با کارمند.

رهبر خاطرنشان کرد: فرهنگ به علم و کلاس درس جهت می دهد، بنابراین این موضوع بسیار مورد توجه است.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف جدی معاونان فرهنگی در واحدهای این دانشگاه، تدوین برنامه تحولی است.

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: فرهنگی که ما را احاطه کرده است را باید بشناسیم و معاونان فرهنگی واحدها باید فرهنگ ناصواب را شناسایی و اصلاح کنند و اگر نفوذی وجود دارد، آن را شناسایی کرده و مانع انجام آن شوند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اصلاح نمی شود، مگر اینکه فرهنگ درون آن اصلاح شود.

رهبر با بیان اینکه باید حرکتی جهادی در حوزه فرهنگ داشته باشیم، گفت: فعالیت فرهنگی یک جبهه جنگ است اما دشمن در آن دیده نمی شود و باید دشمن را شناسایی و ابزار آن را نیز بشناسیم.

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: باید بدانیم که توسط چه افرادی رخنه و نفوذ ایجاد شده و ابزار این رخنه و نفوذ را نیز شناسایی کنیم که معاونان فرهنگی واحدهای این دانشگاه این وظیفه را باید دنبال کنند.

وی گفت: نماد بارز این رخنه فرهنگی، سبقه های دینی است، فرهنگ غربی در فرهنگ ایرانی اسلامی ما نفوذ کرده و این استحاله را ایجاد کرده است.

رهبر عنوان کرد: دشمن در قالب ظاهرا موجه ارزش های ضد دینی را به جوانان که عمده آنها در دانشگاه ها هستند، وارد می کند که این موضوع یک فاجعه به شمار می رود.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک فاجعه بزرگ در دانشگاه های ما در جریان است که ما شاید در خصوص آن در خواب هستیم.

وی اظهار داشت: اگر این جریان را نشناسیم، دشمن با لگد ما را بیدار می کند.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه مفهوم هزار وجه آزادی یکی از رخنه های فرهنگی به شمار می رود، گفت: یکی از دام هایی که زیر پای جوانان پهن می کنند، همین رفتارهاست.

رهبر تصریح کرد: نمی توانیم بنشینیم و دست روی دست بگذاریم و بگوییم با توجه به اینکه ما را متهم به مخالفت با آزادی می کنند، هیچ کاری انجام ندهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما مانع آزادی نیستیم، بلکه مدافع آن هستیم و آزادی یکی از ارکان انقلاب است و ما به آن بسیار نیازمندیم.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار