افزایش تخت های بیمارستانی باید در دستور کار قرار گیرد

استاندار اصفهان گفت: افزایش تخت های بیمارستانی باید در دستور کار قرار گیرد و این افزایش کمک ارزنده‌ای به بخش درمان خواهد کرد.

استاندار اصفهان گفت: افزایش تخت های بیمارستانی باید در دستور کار قرار گیرد و این افزایش کمک ارزنده‌ای به بخش درمان خواهد کرد.

به گزارش مهر، محسن مهرعلیزاده ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس بیمه سلامت کشور اظهار داشت: بدنبال توسعه خدمات در بخش خصوصی هستیم و در این حوزه با وزیر بهداشت به گفت و گو نشستیم.

وی بیان داشت: با توسعه بخش خصوصی می توانیم از توان این بخش و همچنین خیران در حوزه درمان بیش از پیش استفاده کنیم.

استاندار اصفهان گفت: با این رویکرد کیفیت و کمیت خدمات بالا خواهد رفت و به این صورت بخشی از جامعه که توان مالی خوبی دارند می توانند از بخش خصوصی و مستقل از خدمات دولتی از خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار شوند و به این ترتیب خدمات دولتی می تواند با کیفیت بالاتری در اختیار افراد با درآمد کمتر قرار گیرد.

وی ادامه داد: مدیریت استان در حال حاضر بر اساس این راهبردها اقدام خواهد کرد و امیدوارم با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بتوانیم به این مقاصد دست یابیم.

مهرعلیزاده اضافه کرد: طرح های توسعه بیمارستان ها از جمله طرح های استان اصفهان در بخش درمان است و در این راستا با سفر اخیر وزیر بهداشت به استان بخش های توسعه ای برخی از بیمارستان ها افتتاح شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار