بیمارستان ها هر روز وضع بدتری پیدا می کنند و حقوق و پاداش ها باید از کجا تامین شوند؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در مسئولیت ها و اختیارات سازمان های استانی محدودیت وجود دارد و به دنبال آن هستیم تا دامنه مسئولیت ها بیشتر شود و با هزینه اثربخشی بهتری بتوان کارها را انجام داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در مسئولیت ها و اختیارات سازمان های استانی محدودیت وجود دارد و به دنبال آن هستیم تا دامنه مسئولیت ها بیشتر شود و با هزینه اثربخشی بهتری بتوان کارها را انجام داد.
به گزارش ایسنا ، طاهره چنگیز روز گذشته (چهارشنبه) در نشست با دست اندرکاران حوزه سلامت استان اظهار کرد: شورای هماهنگی درمان با حضور سازمان های بیمه گر در استان برگزار و مسایل مختلف در این شورا بیان می شود و تلاش شورا هماهنگی هدفمند کردن هزینه های بیمه است. وی افزود: در مسئولیت ها و اختیارات سازمان های استانی محدودیت وجود دارد و به دنبال آن هستیم تا دامنه مسئولیت ها بیشتر شود و با هزینه اثربخشی بهتری بتوان کارها را انجام داد. در این صورت شاید بتوانیم پایلوت برخی کارها در استان را مقرر کنیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در خصوص نحوه تامین متخصص در شهرستان ها به این صورت است که هر قدر تلاش شود نمی توان یک متخصص در مناطق اطراف موقع کرد اینکه طناب بیماریهای مختلف در شهرستان حاکم است افراد تواناییهای خود را پس از مدتی از دست می دهند و خدماتشان ضعیف می شود. در این خصوص پیشنهاد داده ایم که در استان هزینه های انسانی طرح تحول سلامت را به ما بدهند و قراردادهای با مراکز مختلف داشته باشیم در زمان مورد نظر به شهرستان ها پزشک حضور یابد و دوباره به شهر خود باز گردند. همچنین عباسعلی جوادی ـ رئیس نظام پزشکی استان اصفهان در این نشست اظهار کرد: دیر کردن در پرداخت ها باعث مشکلات فراوانی شده است. برای بسیاری از افراد حقیقی در شهرستان ها داده نمی شود. چگونه با یک تومان حقوق باید زندگی خود را اداره کنند؟ وضعیت همکاران ما پس از طرح سلامت بهبود نیافته است. وی افزود: بیمارستان ها هر روز وضع بدتری پیدا می کنند و حقوق و پاداش ها باید از کجا تامین شوند؟ در حالیکه پرداخت بیمه ماه ها طول می کشد.اصفهان یکی از استان های است که تعرفه حق قانون در آن بسیار کم است. پزشک هایی که مطب ندارند مشکلات زیادی خواهند داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار