دولت‌‌ها سهم شهرداری‌ها را از بودجه‌ نفت بپردازند

امام جمعه شهر اصفهان گفت: اگر دولت‌ها سهمی را که برای شهرداری از بودجه‌های نفتی مشخص شده پرداخت می‌کردند، شهرداری‌ها بسیار موفق‌تر بودند.

دولت‌‌ها سهم شهرداری‌ها را از بودجه‌ نفت بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از خط اتوبوس تندرو اصفهان (میدان امام علی- پایانه شهدای ارغوانیه) اظهار کرد: شهردار منطقه 15 به خوبی اقدامات شهردار اصفهان را یادآور شد که بنده هم تمام اقدامات را تأیید می‌کنم.

وی افزود: بنده به شهردار اصفهان تبریک عرض می‌کنم و او را یک مدیر موفقی می‌دانم چرا که تلاش جهادگونه‌ای در اصفهان داشت و کارهای بسیار خوبی را در زمان کوتاه انجام دادند که این موارد درسی برای ان افرادی است که حال کار کردن ندارند.

امام جمعه شهر اصفهان تصریح کرد: اگر کسی بخواهد کار کند، می‌تواند و شهرداری با وجود تمام رکودها و مشکلات شهرداری اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی تأکید کرد: اگر دولت‌ها آن سهمی را که برای شهرداری از بودجه‌های نفتی مشخص شده به شهرداری‌ها می‌دادند، شهرداری‌ها بسیار موفق‌تر بودند.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: امیدوارم زمانی که خطوط اتوبوس‌های تندرو به راه افتادند مردم فرهنگ استفاده از آن‌ها را داشته باشند و با خودروهای تک‌سرنشین در شهر تردد نکنند.

وی اضافه کرد: اقدام بسیار خوبی است که در خط اتوبوس تندروی جدید اصفهان برای خطوط بی آرتی نرده نگذاشته‌اند چرا که همین هشدار که اینجا مسیر عبور اتوبوس‌های تندرو است، نوعی آموزش و نشانه فرهنگ بالا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: وظیفه داریم تا دیگر شهروندان اصفهانی را در رابطه با فرهنگ شهری نهی از منکر کنیم تا در ترافیک شهر خللی ایجاد نشود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار