سیرابی یک هفته ای اصفهان از باران الهی

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از بارش باران بهاری تا اواسط هفته آینده خبر داد.

سیرابی یک هفته ای اصفهان از باران الهی

به گزارش ایمنا ، حسن خدابخش در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد : بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر متناوب امواج ناپایدار تا آخر هفته از روی استان می‌باشد، بر این اساس در اکثر مناطق استان افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، رگبار و رعد و برق به‌ ویژه در مناطق غربی، شمالی و ‌شرقی استان پیش‌بینی می‌شود؛ طی این مدت در برخی مناطق احتمال تگرگ وجود دارد.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش در خوانسار با ۱۷.۴ میلیمتر، فریدون شهر ۱۰ میلیمتر، داران ۹.۲ میلیمتر، بویین میاندشت ۹ میلیمتر، گلپایگان ۶ میلیمتر و میمه ۲.۳ میلیمتر گزارش شده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان عنوان کرد: در اکثر نقاط کم و بیش بارش داشتیم و بیشترین میزان از سمت غرب گزارش شده است که این وضعیت ناپایداری تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

وی در خصوص افزایش میزان بارش باران گفت: از اواخر روز جمعه میزان بارش ها دراستان اصفهان افزایش یافته و از شنبه میزان بارش بهتری هستیم اما اواخر وقت امروز میزان وزش باد در سمت اردستان، نطنز و چوپانان افزایش می یابد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان در خصوص پیش ‌ بینی دما اضافه کرد: دما طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۱ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار