۱۹ برج ۱۴ طبقه فولاد شهر مشکل های ایمنی دارد

استاندار اصفهان گفت: پس از فرو ریختن ساختمان پلاسکو، بررسی برج های بلند فولادشهر در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که ۱۹ برج ۱۴ طبقه این شهر، مشکل های ایمنی دارد.

۱۹ برج ۱۴ طبقه فولاد شهر مشکل های ایمنی دارد


به گزارش خبرگزاری ایمنا رسول زرگرپور در جلسه شورای مسکن، اظهار داشت: برنامه های ایمنی کوتاه مدت از جمله احداث پله فرار، تامین آتش نشانی و تجهیز آسانسورها را راهکارها و اقدام های اولیه ایمن سازی این سازه ها عنوان کرد.
وی افزود: لازم است بازدیدهای دوره ای اداره استاندارد میز از آسانسورها و شهرداری از این مجموعه ها صورت گیرد.
استاندار اصفهان همچنین تاکید کرد: باید با تشکیل کارگروهی از شورای مسکن، شهرداری، شرکت عمران، آتش نشانی و نظام مهندسی، تک تک ساختمان ها بررسی کارشناسی، برای هر کدام راه حل و دستورالعمل های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شود.
استاندار اصفهان همچنین با اشاره به بحث مسکن مهر گفت: از مجموع ۱۶۱ هزار واحد مسکن مهر شهری در استان اصفهان ۱۴۴ هزار واحد آن افتتاح شده است.
زرگرپور با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۱۰ واحد مسکن مهر در فولادشهر به اتمام نرسیده است، افزود: برنامه زمانبندی باقیمانده مسکن مهر تهیه و با سرعت و قوت بیشتر پیگیری شود.
وی با اشاره به گزارش اداره های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداری فولادشهر درباره مشکلات زیر ساختی مسکن مهر اظهار کرد: آب و فاضلاب و شرکت برق موظفند با توجه به ۸۰۰ میلیارد تومانی که دولت در اختیار وزارت نیرو قرارداده است نسبت به تامین آب و فاضلاب و برق این مناطق اقدام و مشکلات را برطرف کنند.
زرگرپور تاکید کرد: باید در یک هفته آینده این شرکت ها برنامه تکمیل طرح های مسکن مهر و زمانبندی آن را ارائه و با توجه به اعتباری که در اختیار دارند اقدام کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار