اختصاص 14 میلیارد تومان برای خانه‌دار شدن مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: یک هزار و 820 خدمت مسکن با هزینه‌ای بیش از 14 میلیارد و 600 میلیون تومان در سال جاری به مددجویان اصفهانی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: یک هزار و 820 خدمت مسکن با هزینه‌ای بیش از 14 میلیارد و 600 میلیون تومان در سال جاری به مددجویان اصفهانی ارائه شد.

حمیدرضا شیران امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: اجاره خانه در هزینه‌های خانوار شهری در ایران سهم بالایی دارد به همین دلیل برای خانه‌دار شدن مددجویان تلاش‌هایی صورت گرفته تا قسمت مهمی از برنامه‌های توانمندسازی و خودکفایی کمیته امداد شامل این موضوع می‌شود، در موارد زیادی با تأمین مسکن خانوار مددجو به سطحی از توانمندی اقتصادی می‌رسند که از چرخه حمایت و مستمری کمیته امداد خارج شوند.

وی افزود: از ابتدای سال 1396 تاکنون یک هزار و 820 خدمت در حوزه مسکن ارائه شده که بیشتر مربوط به تعمیرات یک هزار و 315 واحد، احداث 135 باب مسکن روستایی، 170 باب مسکن شهری، 24 مورد اسکان شهری و 112 پروژه بهسازی سرویس‌های بهداشتی منازل مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با تأکید بر پرهزینه بودن خدمات مربوط به مسکن گفت: کمیته امداد اصفهان در زمینه مسکن مددجویی در مجموع هزینه 14 میلیارد و 684 میلیون تومان ارائه خدمت داشته، اما تلاش می‌شود تا تمام ظرفیت‌های موجود در استان به کار گرفته شود و وابستگی برنامه‌های تأمین مسکن به آورده مددجو کمتر و امکان خانه‌دار شدن برای تعداد بیشتری از مددجویان فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 11 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد مسکن مناسب ندارند و در 11 ماه نخست سال جاری 3 هزار و 800 کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به ارزش 335 میلیون تومان به مددجویان پرداخت شد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار