عدم افزایش قیمت گوشت قرمز در نوروز

رییس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز در ایام نوروز وجود ندارد.

رییس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز در ایام نوروز وجود ندارد.
رضا انصاری در گفتگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بازار گوشت قرمز در آستانه شب عید، اظهار کرد: خوشبختانه با نظارت و کنترل بر بازار در تأمین گوشت قرمز در اصفهان هیچ کمبودی نداریم و دام به وفور برای عرضه به مردم، کشتار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه نرخ گوشت قرمز در اصفهان در آستانه نوروز هیچ افزایشی نیافته است، گفت: انوع گوشت به وفور در بازار است، از سوی دیگر برای تنظیم بازار گوشت سرد نیز در برخی از فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.
رییس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان با اشاره به این که مصرف گوشت گوسفند در اصفهان زیاد است، خاطر نشان کرد: برای تأمین نیاز این محصول، دام سبک از شهرهای خرم آباد، بروجرد، اراک، ماکو، تبریز، خراسان و ... وارد اصفهان می‌شود از سوی دیگر به دلیل تولید مازاد دام سنگین در اصفهان، این محصول به سایر شهرها صادر می‌شود.
وی با بیان اینکه احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز در ایام نوروز وجود ندارد، اظهار کرد: 1500 واحد صنفی فروش گوشت در سطح شهر اصفهان وجود دارد.
انصاری به قیمت انواع گوشت قرمز در اصفهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت بره درجه یک بین 42 تا 43 هزار تومان، گوشت گوساله درجه یک 40 هزار تومان، شتر مخلوط 42 هزار تومان، گوشت گوسفند درجه دو بدون استخوان بین 38 تا 40 هزار تومان، گوشت گوساله مخلوط درجه دو 37 هزار تومان، گوشت چرخ کرده بین 40 تا 45 هزار تومان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار