تدبیر بانک شهر در فعالیت شعبه های کشیک نوروزی مطلوب است

شهردار شهرکرد گفت: تدبیر بانک شهر در فعالیت شعبه های کشیک نوروزی بسیار مطلوب است.

شهردار شهرکرد گفت: تدبیر بانک شهر در فعالیت شعبه های کشیک نوروزی بسیار مطلوب است.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، نورالله غلامیان دهکردی همزمان با تعطیلات نوروزی 1397 تأکید کرد: تدبیر بانک شهر در فعالیت شعبه های کشیک نوروزی بسیار مطلوب و قابل قدردانی ویژه خواهد بود.
وی افزود: با این اقدام بانک شهر وضعیت ارائه خدمات بانکی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به شهرکرد نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی نشان می دهد.
غلامیان دهکردی تصریح کرد: فعالیت شعبه کشیک بانک شهر و همچنین افزایش ساعات فعالیت شهرنت های وابسته به این بانک زمینه افزایش رضایتمندی عمومی از فعالیت های نوروزی در شهرکرد را افزایش می دهد.
وی بیان داشت: امیدواریم این اقدام بانک شهر در افزایش ساعات فعالیت شهرنت های شهرکرد بعد از تعطیلات نوروزی نیز ادامه یابد.
شهردار شهرکرد اضافه کرد: البته شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت و قابلیت افزایش ساعات فعالیت شهرنت های بانک شهر در طول 24 ساعت شبانه روز را دارد.
وی عنوان داشت: به همین منظور مسئولان بانک شهر می توانند نسبت به بررسی این موضوع و اندیشیدن تدابیر لازم برای تحقق آن اقدام کنند.
غلامیان دهکردی اظهار کرد: شهرداری شهرکرد نیز آمادگی خود را برای همکاری در 24 ساعته شدن فعالیت شهرنت های بانک شهر در مرکز چهارمحال و بختیاری اعلام می کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار