باغ فدک خوابگاه 110 هزار مسافر نوروزی

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان از شب‌خوابی 110 هزار نفر در ایام نوروز در باغ فدک اصفهان خبر داد.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان از شب‌خوابی 110 هزار نفر در ایام نوروز در باغ فدک اصفهان خبر داد.

علی‌اصغر شاطوری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: باغ فدک تنها محل اسکان مسافر به صورت رو باز و موقت است به همین دلیل از چند ماه پیش آماده‌سازی محوطه و تعمیرات و نگهداری را آغاز شد.

وی با بیان این‌که ظرفیت 3 هزار خودرو در باغ فدک وجود دارد، افزود: در مجموع 28 هزار و 500 خودرو در ایام نوروز در باغ فدک شب خوابی داشتند و اگر متوسط هر خودرو را 4 نفر در نظر بگیریم حدود 110 هزار نفر حداقل یک شب را در باغ فدک سپری کرده‌اند.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان با بیان این که سال قبل 15 هزار خودرو به باغ فدک آمدند، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز سال گذشته در هیچ شبی ظرفیت پر نمی‌شد و تعداد خودروهای پارک شده در هر شب از 2 هزار دستگاه کمتر بود اما امسال به حداکثر ظرفیت یعنی دو هزار و 500 دستگاه هم رسید.

وی اضافه کرد: امسال برنامه‌های متفاوتی تدارک دیده شده بود و تلاش بر این بود که بار فرهنگی آن‌ها بیشتر باشد، همچنین علاوه بر مسافران، شهروندان نیز می‌توانستند از برنامه‌ها استفاده کنند.

شاطوری با بیان اینکه برای سال‌های آینده باغ نیازمند اجرای تغییراتی است، تأکید کرد: باغ فدک نیازمند تأمین زیرساخت‌های موردنیاز و افزایش سکوهای نصب چادر است، این باغ به شرط تقویت زیرساخت‌ها، گنجایش ظرفیت بیشتر را هم دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار