مردم نباید فریب شعارهای انتخاباتی را بخورند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد دارم مناظره دوم در مقایسه با مناظره اول مقداری بهتر برگزار شد و اطلاعات بیشتری را به مردم داد.

مردم نباید فریب شعارهای انتخاباتی را بخورند


سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در خصوص مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: اعتقاد دارم مناظره دوم در مقایسه با مناظره اول مقداری بهتر بود به طوری که اطلاعات بیشتری را به مردم داد و اثرات بیشتری داشت، منتها مشکلی که داشت این بود که برخی کاندیداها فرافکنی می‌کردند و به سؤالات مجری مناظره جواب نامربوط می‌دادند.

وی افزود:برخی از نظرات کاندیداها برای مردم شاید خیلی پسندیده نبود. برای مثال بحث برجام و نتایج آن به درستی مطرح نشد و پیشرفت‌های برادران سپاه و بسیج و ارتش که توانستند ایران را از انزوای نظامی خارج کنند نباید نادیده گرفته شود.


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ابتدای جنگ تحمیلی حتی ما نمی‌توانستیم سیم خاردار تولید کنیم، تصریح کرد: در زمان جنگ جای‌جای ایران را موشک‌باران می‌کردند و مردم فریاد می‌زدند "موشک جواب موشک" و ما موشک نداشتیم که به طرف عراق شلیک کنیم. برخی افراد ایران را زیر سؤال می‌برند که چرا ایران اسلامی به سوریه کمک می‌کند اما نمی‌دانند که همین کشور سوریه در زمان جنگ تعدادی موشک در اختیار ایران قرار داد و ما توانستیم با شلیک به سمت عراق جلوی بسیاری از حملات موشکی این کشور را بگیریم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص قاچاق کالا رهبری کالای قاچاق را حرام شرعی دانسته‌اند محموله‌های لباس که به این شکل وارد کشور می‌شود به اشتغال ضربه می‌زند و صنعت نساجی ما که 10 هزار سال قدمت دارد را نابود می‌کند.

موسوی لارگانی با بیان اینکه مردم باید بیدار شوند، گفت: مناظره روز گذشته به هر حال نسبت به مناظره هفته قبل به دلیل اطلاع رسانی بهتری که به مردم کرد خوب ارزیابی می‌شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نباید فریب این شعارهای انتخاباتی را بخورند، گفت: تعداد کسانی که در این چهار سال بیکار شده‌اند زیاد است. برای مثال استاندار اصفهان اعلام کرد" در نیمه اول سال گذشته 16 هزار نفر بیکار شده‌اند. این آمار کمی نیست.در همین شهرستان فلاورجان در شهرک صنعتی آن، 6 هزار نفر بیکار شده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار