اسد: مهمترین سلاح دشمنان تفرقه انگیزی و تقویت افراطی‌گری است

رئیس‌جمهور سوریه مهمتری سلاح دشمنان این کشور را تفرقه انگیزی و تقویت افراطی‌گری دانست.

رئیس‌جمهور سوریه مهمتری سلاح دشمنان این کشور را تفرقه انگیزی و تقویت افراطی‌گری دانست.
به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با هیئتی از شرکت کنندگان در کنفرانس "وحدت امت" در دمشق گفت: سلاح اصلی دشمنان ما، تفرقه انگیزی و تقویت افراطی‌گری است.
وی تاکید کرد: وحدت مسلمانان که مبتنی بر تنوع و پایبندی به اصل دین است، برای حفاظت از جوامع ما علیه دسیسه‌های غرب که با هدف تضعیف و تجزیه کشورهایمان صورت می‌گیرد، کافی است.
اسد با اشاره به اهمیت برگزاری کنفرانس وحدت امت، گفت: مهمترین چیزی که امت اسلامی امروز با آن روبرو است، تلاش‌هایی است که برای جدایی بین هویت ملی، دینی و نیز انکار این واقعیت که ریشه‌های ما یکی است، صورت می‌گیرد.
شرکت کنندگان در این دیدار نیز تاکید کردند کنفرانس وحدت امت در دمشق در راستای تاکید علما و ملت‌های اسلامی بر حمایت از سوریه به‌ ویژه در این برهه که سوری‌ها با تهدیدهای آمریکایی و غربی با شجاعت تمام در حال مقابله هستند، برگزار شده است.
اعضای این هیئت پیروزی‌های بزرگ ملت، ارتش و دولت سوریه را تبریک گفتند و تاکید کردند که پیروزی نهایی در مبارزه با گروه تروریستی داعش قریب‌الوقوع است و سوریه کشور اسلام معتدل و اصیل در مبارزه با افراطی‌گری مبتنی بر حذف طرف مقابل، باقی خواهد ماند.
در کنفرانس وحدت امت که به میزبانی سوریه برگزار شده است، علمای دینی، اندیشمندان، و پژوهشگرانی از مصر، الجزایر، تونس، مراکش، عراق، لبنان، اندونزی، ترکیه، هند و افغانستان شرکت داشتند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار