باورکردنی نیست بیاتی بخواهد پناهنده شود

رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری و سرپرست تیم اعزامی به نیوزیلند درباره عدم بازگشت وزنه‌بردار اصفهانی به کشور گفت: در حال بررسی وضعیت این وزنه‌بردار از مراجع ذی‌صلاح هستیم.

باورکردنی نیست بیاتی بخواهد پناهنده شود


به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، علیرضا شیخ الاسلامی رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری درباره عدم بازگشت احسان بیاتی، ملی‌پوش اصفهانی تیم پیشکسوتان به ایران، گفت: بیاتی یکی از خوش سابقه‌ترین پیشسکوتان کشورمان در سفرهای برون مرزی بود. وی در هفت سفر در مسابقات جهانی و المپیک در رده سنی پیشکسوتان همراه تیم به خارج از کشور اعزام شده بود.
سرپرست تیم اعزامی به بازی‌های المپیک پیشکسوتان تاکید کرد: به هیچ وجه باور کردنی نیست که او بخواهد در کشور دیگری پناهنده شود. چند روز از مهلت ویزای بیاتی باقی مانده است، بنابراین به طور قطعی نمی‌شود نظر نهایی را صادر کرد و در حال‌ بررسی های بیشتر از سوی مراجع ذی‌صلاح هستیم.
وی ادامه داد: از خانواده بیاتی نیز می‌خواهیم که اگر خبر خاصی از او دارند به فدراسیون اطلاع دهند تا بتوانیم به این وزنه‌بردار کمک کنیم. از این اتفاق ناگوار ناراحت هستیم و از رییس فدراسیون و مجموعه وزنه‌برداری تشکر می‌کنم که با حمایت دلسوزانه و بزرگوارنه خود همواره موجب دلگرمی پیشکسوتان و اهالی این رشته بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار