ثبت‌نام 231 کاندیدای زن برای حضور در انتخابات شوراها

فرماندار اصفهان گفت: در کل شهرستان اصفهان 2 هزار و 411 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌ نام کردند که از این تعداد 231 نفر زن هستند.

ثبت‌نام 231 کاندیدای زن برای حضور در انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد رضوانی پیش از ظهر امروز در همایش زن حضور پرشور و مشارکت حداکثری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: نباید فقط در شعار به نقش بانوان اکتفا کنیم، نقشی که بانوان در شکل‌گیری و ادامه پیروزی انقلاب و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشته‌اند، همواره باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی افزود: در زمان تصدی بنده 3 روز از برنامه زمان‌بندی انتخابات گذشته بود و بررسی صلاحیت بیش از 2 هزار نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا در دستور کار بود که با تلاش شبانه‌روزی به سرانجام رسید.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: در روزهای آتی حضور نامزدهای مختلف ریاست جمهوری در اصفهان را شاهد هستیم که هماهنگی و تأمین امنیت آن به عهده فرمانداری است.

رضوانی یکی از اهداف اصلی انتخابات را مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم دانست و گفت: مسؤولان باید در همه شرایط و در همه‌جا به نظرات مردم توجه کنند و زمینه‌های حضور حداکثری آن‌ها را فراهم کنند چرا که مردم در بدترین شرایط با به وجود مشکلات حضور همیشگی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه نباید به مردم با جنبه شعاری توجه شود، یادآور شد: در انتخابات پیش رو مردم باید فردی را انتخاب کنند که دردهای مملکت را بداند.

فرماندار اصفهان با انتقاد از کسانی سعی در سیاه نمایی خدمات دولت دارند، خاطرنشان کرد: در عرصه‌های مختلف دولت‌ها کارهای بسیاری انجام داده‌اند و دولت یازدهم هم با وجود مشکلات پیش رو خدمات خوبی داشته است و کسانی که سیاه‌نمایی می‌کنند در واقع خدمات نظام را زیر سؤال می‌برند.

رضوانی با اشاره به اینکه اکنون ایران به برکت سربازان گمنام امام زمان(عج) در جزیره‌ای امن زندگی می‌کند، اضافه کرد: وظیفه ما در انتخابات اجرای مر قانون است، ممکن است بنده نقطه‌نظر متفاوتی داشته باشم ولی آنچه در قانون مشخص شده است را اجرا می‌کنم.

وی یادآور شد: در کل شهرستان اصفهان 2 هزار و 411 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌ نام کردند که از این تعداد 231 نفر زن هستند.

فرماندار اصفهان در پایان تأکید کرد: در کلان‌شهر اصفهان هم در مجموع 845 نفر ثبت‌نام کردند که امید داریم بتوانیم در اجرای انتخابات هم موفق عمل کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار