۱۵ هزار نفر حامیان ایتام و فرزندان محسنین در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال ۹۶ بیش از ۱۵ هزار نفر به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین استان اصفهان پیوستند و شمار حامیان به ۵۳ هزار و ۹۱۰ نفر رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال ۹۶ بیش از ۱۵ هزار نفر به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین استان اصفهان پیوستند و شمار حامیان به ۵۳ هزار و ۹۱۰ نفر رسید.
حمیدرضا شیران در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به افزایش حامیان ایتام و محسنین اظهار داشت: 15 هزار و 267 نفر از ایتام و فرزندان محسنین از کمک‌های نقدی و غیرنقدی این نیکوکاران بهره‌مند شدند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کودک یتیمی در استان اصفهان بدون حامی نیست افزود: از مجموع حامیان در سال گذشته 39 هزار نفر حمایت از 6 هزار و 564 فرزند یتیم را بر عهده داشتند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: 13 هزار و 579 حامی از 8 هزار و 703 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در سال 96 حمایت کردند.
وی با اشاره به اینکه 10 هزار و 747 نفر از فرزندان نیازمند غیریتیم کماکان بدون حامی هستند، بیان کرد: به منظور حمایت از این فرزندان، نیازمند یاری و توجه بیشتر مردم نیکوکار اصفهان هستیم تا بتوانیم سطح خدمات حمایتی ارائه‌ شده به آن‌ها را افزایش دهیم.
شیران گفت: این فرزندان در معرض آسیب‌های بسیار زیادی قرار دارند که ناشی از ناتوانی اقتصادی خانواده به دلیل از کار افتادگی سرپرست و یا فقدان مؤثر است که بیشترین تأثیر را در بازماندگی این فرزندان از تحصیل مناسب و سوق دادن آن‌ها به عرصه کار در سنین پائین را دارد که خود یکی از مهم‌ترین دلایل تداوم و گسترش فقر است.
وی با ابراز خرسندی از روند رو به رشد توجه نیکوکاران اصفهانی به حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم، گفت: افزایش اعتماد مردم به سازوکار جمع‌آوری و هزینه کرد کمک‌های آنان، بیشترین تأثیر در این گرایش مطلوب به حمایت مستقیم از ایتام و فرزندان نیازمند را دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار