۵۶۰۰ نفر از معلمان اصفهانی حامیان ایتام و فرزندان محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۱۰ درصد از حامیان ایتام و فرزندان محسنین معلم هستند، گفت: ۵ هزار و ۶۲۹ نفر از معلمان و فرهنگیان اصفهانی حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۱۰ درصد از حامیان ایتام و فرزندان محسنین معلم هستند، گفت: ۵ هزار و ۶۲۹ نفر از معلمان و فرهنگیان اصفهانی حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند.
حمیدرضا شیران در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: معلمان در خط مقدم فرهنگ‌سازی قرار دارند و تأثیری که فرهنگیان بر تربیت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری دانش آموزان دارند بسیار بیشتر از سایر عوامل تأثیرگذار در این زمینه است.
وی افزود: کمیته امداد به دنبال ایجاد بستری برای انتقال فرهنگ خیر و احسان به نسل جوان است و معلمان فرهیخته اصفهانی در این امر با همکاری گسترده خود در حمایت از نیازمندان، یاری‌رسان این نهاد هستند و درس عملی نیکوکاری به دانش آموزان و فرزندان اصفهانی می‌آموزند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به طرح‌های حمایتی این نهاد از ایتام و فرزندان محسنین اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردم در این طرح‌ها با پذیرفتن حمایت از یک یا چند فرزند نیازمند یتیم و غیر یتیم در زدودن فقر از چهره شهر و جامعه خود با کمیته امداد شریک می‌شوند.
وی با بیان اینکه 5 هزار و 629 نفر از معلمان اصفهانی حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند، خاطرنشان کرد: این قشر فرهیخته و نیکوکار بیش از 10 درصد از حامیان ایتام و فرزندان محسنین در کل استان را تشکیل می‌دهند.
شیران با بیان اینکه نیکوکاران اصفهانی می‌توانند با مراجعه با دفاتر این نهاد در شهرستان‌ها و همچنین پایگاه اینترنتی کمیته امداد اقدام به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کنند، گفت: تمام مبالغ پرداختی با پشتیبانی عملیاتی این نهاد به شکل مستقیم در اختیار فرزندان نیازمند قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه فرزندان یتیم و دارای سرپرست ناتوان بیشترین استحقاق را برای دریافت کمک نیکوکاران دارند، تصریح کرد: این فرزندان در صورت عدم‌حمایت مناسب و رها کردن تحصیل با آسیب‌های زیادی مواجه می‌شوند که در درازمدت علاوه بر ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی سبب گسترش و تعمیق فقر نیز می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار