تنها مشکل استان عدم حمایت اسپانسرها از والیبال است

رییس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: استان اصفهان از لحاظ در اختیار داشتن بازیکن ظرفیت خوبی دارد و ملی‌پوشان به‌نامی از این استان در تیم ملی حضور دارند اما تنها مشکل استان عدم حمایت اسپانسرها از والیبال است.

رییس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: استان اصفهان از لحاظ در اختیار داشتن بازیکن ظرفیت خوبی دارد و ملی‌پوشان به‌نامی از این استان در تیم ملی حضور دارند اما تنها مشکل استان عدم حمایت اسپانسرها از والیبال است.
تیمور باجول در گفت‌وگو با ایمنا در مورد فعالیت‌های هیئت در سال۹۶، اظهار کرد: تمامی برنامه‌های سال ۹۶ هیئت که بر اساس تقویم ورزشی فدراسیون والیبال تدوین و به اداره‌کل ورزش و جوانان تقدیم شد، به طور کامل به انجام رسید.
وی با اشاره به اعزام والیبالیست‌های دختر و پسر رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به مسابقات قهرمان کشوری سال گذشته، ادامه داد: والیبالیست‌های اصفهان در این رقابت‌ها و در تمامی رده‌های سنی صاحب سکوهای مختلفی شدند و دست پر به اصفهان برگشتند.
باجول با اشاره به فعالیت‌های هیئت در بخش آموزش، افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ویژه داوران و مربیان، اعزام داوران به دوره‌های ارتقای سطح، برگزاری سمینار دانش‌افزایی پیشرفته با حضور اساتید بین‌المللی و برگزاری دوره‌های مربیگری در سطوح مختلف از جمله برنامه‌های تدوین شده هیئت در تقویم ورزشی ۹۶ بود که به انجام رسید.
وی افزود: سال گذشته مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان استان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و امسال نیز لیگ شهرستان‌ها به صورت منطقه‌ای در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
رییس هیئت والیبال استان اصفهان در مورد حضور نمایندگان استان در مسابقات لیگ برتر، دسته و دسته دو کشوری، گفت: تیم آکادمی تخصصی آقایان سال گذشته توانست از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک صعود کند همچنین تیم بانوان ذوب آهن و رعد پدافند هوایی آقایان نمایندگان استان در مسابقات لیگ برتر هستند که سال گذشته ذوب آهن موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی این رقابت‌ها بایستد.
وی ادامه داد: رعدپدافند هوایی کاشان یک تیم نظامی است که بازیکنان این تیم را سربازان کل کشور تشکیل می‌دهند، در حال رایزنی‌ با مسئولان استان هستیم تا امسال با جذب اسپانسر قوی، تیم قدرتمندی ببندیم.
باجول خاطر نشان کرد: در چند سال گذشته تیم والیبال گیتی‌پسند در رقابت‌های لیگ برتر در رتبه پنجم جدول مسابقات ایستاد و سهمیه ورود به لیگ برتر را به‌دست آورد که تاکنون این امتیاز برای استان حفظ شده است و با توجه به ظرفیت بازیکنان اصفهان توانایی معرفی دو نماینده از استان به مسابقات لیگ برتر را داریم.
رییس هیئت والیبال استان اصفهان در مورد مهم‌ترین ضعف هیئت در سال ۹۶، تصریج کرد: عدم کسب سکو در مسابقات قهرمانی کشور توسط آقایان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و همچنین نتیجه نامطلوبی رعد پدافند هوایی کاشان در رقابت‌های لیگ برتر، ضعف‌ هیئت والیبال استان در سال ۹۶ بود چراکه انتظار داشتیم در این موارد نیز جزو مقام‌آوران باشیم.
باجول در مورد برنامه‌های هیئت در سال ۹۷، گفت: علاوه بر ادامه برنامه‌های تقویم ورزشی سال گذشته، به دنبال رایزنی برای جذب حامی مالی قوی برای حمایت از تیم رعد پدافند هوایی در لیگ برتر هستیم.
وی ضمن تبریک کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر توسط تیم فوتبال ذوب آهن، افزود: سال گذشته با سعید آذری در خصوص سرمایه‌گذاری در لیگ برتر آقایان صحبت‌هایی انجام شد و وی قول حمایت داد و انتظار داریم این باشگاه همان‌طور که در بخش بانوان تیمداری می‌کند در بخش آقایان نیز از رعدپدافند هوایی حمایت کند.
رییس هیئت والیبال استان در پاسخ به اینکه آیا امسال هم نظرتان برای سرمربیگری رعدپدافند هوایی، فرهاد نفرزاده است یا خیر، تصریح کرد: نفرزاده از مربیان مطرح و خوب کشور است و جزو گزینه‌های اصلی ما برای سرمربیگری تیم رعد پدافند است اما تا الان چیزی مشخص نیست.
وی با اشاره به ظرفیت خوب استان اصفهان از لحاظ بازیکن در بخش آقایان و بانوان، ادامه داد: اصفهان بالاترین آمار ملی پوش در تیم‌های ملی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان بانوان و بزرگسالان آقایان را به خود اختصاص داده است. به‌طور مثال غفور، معنوی‌نژاد و غلامی سه بازیکن اصفهانی عضو ثابت تیم ملی بزرگسالان آقایان هستند. تنها مشکل والیبال اصفهان عدم تمایل اسپانسرها و حامیان مالی از والیبالیست‌های اصفهان است و به همین دلیل چند نفر از بانوان والیبالیست‌ اصفهانی در تیم‌های تهرانی بازی می‌کنند.
باجول تأکید کرد: به دلیل در اختیار نداشتن اسپانسر، نمی توانیم بگوییم والیبال استان اصفهان جایگاهی در کشور ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار