از کنسرت حمید هیراد تا اولین اکسپوی هنری اصفهان

علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در سومین هفته اردیبهشت میزبان رویدادهای فرهنگی و هنری بسیاری در نصف جهان خواهند بود.

از کنسرت حمید هیراد تا اولین اکسپوی هنری اصفهان

علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در سومین هفته اردیبهشت میزبان رویدادهای فرهنگی و هنری بسیاری در نصف جهان خواهند بود.

حمید هیراد خواننده‌ای که به‌تازگی تور کنسرت‌های خود را آغاز کرده است 17 و 18 اردیبهشت‌ماه در تالار رودکی اصفهان در دو سانس با علاقه‌مندان خود دیدار می‌کند. کنسرت این خواننده که قطعه شوخی مگه به شهرت رسیده است در سانس های 17:30 و 20:30 خواهد بود. علاوه بر حمید هیراد محسن ابراهیم‌زاده نیز فردا در سالن شیخ بهایی گلدشت (نجف آباد) در دوسانس کنسرت خود را اجرا خواهد کرد.

علاوه بر کنسرت‌های موسیقی آکادمی هنرهای تجسمی هونام و گالری دوران، اولین اکسپو هنری اصفهان را نیز برگزار می‌کنند.

این اکسپو، طی چهار هفته با چهار افتتاحیه برگزار می‌شود. هفته اول این اکسپو، از ۷ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه برگزارشده و هفته دوم آن، ۱۴ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه، هفته سوم، ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه و هفته چهارم، ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خردادماه خواهد بود.

این اکسپو به همراه نشست‌ها و مباحث هنری با حضور اساتید بزرگ هنر اصفهان و ایران خواهد بود و ساعات بازدید از آثار موجود در آن از ساعت ۱۷ تا ۲۱ زمان برگزاری آن است.

دبیران این اکسپو، میترا بسیطی و سید امین اخضری هستند و آثار منتخب آن در گالری هنر دوران واقع در چهارراه نظر به نمایش درمی‌آید.

هنرمندان حاضر در هفته اول اکسپو شامل سایه ابراهیمی، آزاده اصفهانی، زهره الفتی، اسمر بخشنده مهر، پریناز ترکیان، لاله قائد امینی، شیرین ثروتی، الهه جزایری، محبوبه چمی، محمد خلیلی، لادن ذولفقاری‌نژاد، سما رحمانی، المیرا رضاخانی، کاترین روحانی، حسین ریشهری، منوچهر سلطانی، زهرا صالحی، محمدرضا عمادی، سمیه فعال محمدعلی، لیلا قلی‌زاده، مهناز کریمی، مرضیه گلستانه، لاله مقدم کوهی، نسیم ملک‌پور، لیلا مهردادیان، ژیلا میرزاکریمی، شکیبا ستاری و سارا بسیم بودند.

هنرمندان حاضر در هفته دوم اکسپو هم زهرا اسحاقی، امینه الیاسی، پیمان باقری، الهه جزایری، نیوشا حاجیان، فرنوش حیدری، آذین رحمت‌پناه، طاهره رحیمی، کیمیا رحیمی، ستاره رضایی، منوچهر سلطانی، زهرا شعبانی، بیژن شفیقی، مهیا طغیانی، نگار عشوریان، سپیده کاید، زهرا کرمی، هدیه مرتضوی، لیلا مهردادیان، آناهیتا یونسی، بهناز آزادنیا، زهره اخباری، ایرج دلاوری، انسیه حسینی، نوشین حاج‌رسولی‌ها، زهره الفتی، حکیم قاسمی و فرنوش امینی‌نسب هستند.

علاقه‌مندان به تئاتر اصفهان نیز این هفته به تماشای نمایش «مصائب لیرشاه پیرامون ادموند» می‌روند. این نمایش براساس نمایشنامه‌ای از حسن محمدی و نگار داستان‌پور و به کارگردانی حسن محمدی ساخته‌شده و از ۱۵ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹ در سالن اصلی تالار هنر واقع در میدان لاله اجرا می‌شود.

گالری گردهای اصفهانی نیز می‌توانند از قسمت سوم نمایشگاه عکس گروهی «پرتره» هم در گالری گمان بازدید کنند. دبیر هنری این نمایشگاه، سید علی میرعمادی و دبیر اجرایی آن، سیامک رضاپور است و آثار موجود در آن از ١۴ تا ٢٠ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در این گالری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

آثاری از آرمین امیریان، وحید بابایی، حامد بدیعی، سهیل زندآذر، مریم سعیدپور، محمد سرخابی، بابک فتح‌اللهی، محمدرضا مومنی، مهدی ناظری، سالار ارکان، سیاوش اجلالی، رامین امانی، حسین بهارلو، مهسا جعفریان، ساجد حق‌شناس، سامان خالقی، مهدی رحمانی، رسول رمضانی، مهدی زرگر، علیرضا شاه‌حمزه، مرتضی شهشهانی، علی اصغر فیض‌اللهی، محبوبه کریمی، بابک مهرافشار و سودابه وطن‌پرست در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار