امام جمعه نطنز: فشار و تهدید تنها ابزار کشورهای غربی است

امام جمعه نطنز گفت: خروج از برجام، بی‌آبرویی آشکار برای دستگاه دیپلماسی آمریکا و غرب را در پی خواهد داشت.

امام جمعه نطنز گفت: خروج از برجام، بی‌آبرویی آشکار برای دستگاه دیپلماسی آمریکا و غرب را در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام روح الله امینی صبح در گفت و گو باایمنا، با اشاره به زمزمه احتمال خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: رییس جمهور آمریکا می خواهد با ابزار فشار و تهدید تعهدات بیشتری را بر ایران تحمیل کند.
امام جمعه نطنز گفت: آمریکا از دو دهه قبل برای مهار و براندازی نظام اسلامی، تضعیف ابزارهای اقتدار کشورمان را در دستور کار دارد در پاره ای از اوقات انسجام ملی را هدف قرار می دهد و اقتصاد داخلی ما را تضعیف می‌کند و گاهی هم خدشه به توان دفاعی موشکی یا نفوذ منطقه‌ای و فناوری هسته‌ای که مظهر اقتدار کشور ما هستند را در دستور کار خود قرار می دهد.
وی گفت: در حالی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران بر تعهدات خود در مورد برجام تأکید می کند، اما متاسفانه آمریکایی ها با بهانه‌های واهی از اجرای تعهدات خود شانه خالی می کنند.
امینی افزود: خروج از برجام طرح کشورهایی است که احساس خسارت و شکست در برابر راهبرد نظام اسلامی می‌کنند در شرایطی که همه دنیا می دانند که نقض عهد از سوی طرف مقابل به‌ معنای پایان اعتبار سیاسی برای آمریکا و عزت روز افزون و پیروزی برای ایران در عرصه بین المللی خواهد بود.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران برای نشان دادن حسن نیت خود و اعتماد سازی به دنیا و هم‌چنین اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا مذاکره کرد لذا چنانچه آمریکا از برجام خارج شود، به همه دنیا ثابت می شود جمهوری اسلامی ایران در اثبات ادعای خود موفق بوده، ضمن آن‌که بی‌آبرویی و اعتبارزدایی آشکار برای دستگاه دیپلماسی آمریکا و غرب خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار