کشف 314 کیلو تریاک و 131 کیلو حشیش از بار آهن

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف 314 کیلو تریاک و 131 کیلو حشیش از محموله بار آهن در ورودی شرق اصفهان خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف 314 کیلو تریاک و 131 کیلو حشیش از محموله بار آهن در ورودی شرق اصفهان خبر داد.
به گزارش فارس، سیدتقی حسینی از کشف 314 کیلوگرم تریاک و 131 کیلوگرم حشیش که زیر محموله قانونی آهن جاساز شده بود، خبر داد.
وی در این باره اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک سوداگر مرگ، قصد انتقال محموله‌ای افیونی از شرق کشور به استان اصفهان را دارد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: یک دستگاه کامیون کشنده متعلق به این قاچاقچی که حامل محموله قانونی آهن اسفنجی بود در یکی از ورودی‌های شرقی استان اصفهان شناسایی و برای بازرسی متوقف شد.
وی بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده، 314 کیلوگرم تریاک و 131 کیلوگرم حشیش که زیر محموله آهن جاساز شده بود، کشف و خودرو و محموله توقیف شد.
حسینی در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات 2 سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.
* توقیف انبار میلیاردی پتوی قاچاق در برخوار
غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف یک محموله پتوی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال که در انباری دپو شده بود خبر داد.
وی در این بار گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان برخوار از دپوی یک محموله سنگین پتوی خارجی در انباری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار افزود: پس از هماهنگی قضائی از محل مورد نظر بازرسی شد که تعداد یک هزار و 100 تخته پتوی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.
براتی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر شناسایی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و تورم در کشور را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار