تخلیه 30 درصد صندوق صدقات منازل به شکل غیرحضوری تا پایان 97

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: 30 درصد از 458 هزار صندوق صدقه موجود در منازل مردم نیکوکار استان اصفهان تا پایان امسال به شکل غیرحضوری تخلیه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: 30 درصد از 458 هزار صندوق صدقه موجود در منازل مردم نیکوکار استان اصفهان تا پایان امسال به شکل غیرحضوری تخلیه می‌شود.
به گزارش فارس، مهدی رنج‌کش با بیان این‌که بیش از 458 هزار صندوق صدقه کوچک در منازل مردم نیکوکار اصفهان وجود دارد، اظهار داشت: فرآیند تخلیه و پشتیبانی این صندوق‌ها کند و هزینه‌بر است و برای افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به نیازمندان، تخلیه این صندوق‌ها از این‌ پس و به‌ مرور به‌ صورت غیرحضوری صورت خواهد گرفت.
وی افزود: تا پایان سال جاری تخلیه غیرحضوری 30 درصد از صندوق‌های صدقه کوچک موجود در منازل مردم نیکوکار استان اصفهان عملیاتی می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با بیان این‌که صندوق‌های صدقه خانگی حذف یا جمع‌آوری نمی‌شوند بلکه شیوه تخلیه آن‌ها تغییر می‌کند، گفت: از این‌ پس با تعریف نرم‌افزار مخصوص برای پذیرندگان صندوق‌های صدقات و همچنین ارائه شماره‌ حساب، نیکوکاران اصفهانی وجوه موجود در صندوق صدقه خود را بدون مراجعه تخلیه‌گران به‌ حساب ارائه‌ شده واریز می‌کنند.
وی با اشاره به جمع‌آوری 26 میلیارد و 600 میلیون تومان صدقه طی سال 96 در استان اصفهان ابراز داشت: سرانه پرداخت صدقه ماهیانه هر شهروند اصفهان کمی بیشتر از 370 تومان است که انتظار می‌رود با گسترش روش‌های نوین پرداخت الکترونیکی بهبود یابد.
رنج‌کش با بیان این‌که برای ارائه خدمات به نیازمندان استان به همراهی هر چه بیشتر مردم نیکوکار اصفهان و خیران گران‌قدر نیازمندیم، تصریح کرد: 30 درصد از هزینه‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان اصفهان از محل کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.
وی با تأکید بر این‌که این نهاد با جدیت به دنبال گسترش روش‌های نو و الکترونیکی در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی است، ابراز داشت: با گسترش استفاده مردم از کارت‌های اعتباری کم‌کم استفاده از پول نقد در اکثر کاربردهای روزانه در حال کمرنگ شدن است و پرداخت صدقه نیز از این قاعده جدا نیست و بر همین اساس کمیته امداد از چند سال قبل با ارائه راه‌های متنوع خود را با روند تحولات هماهنگ کرده است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار