جایزه جهانی تهران برای پیاده راه چهارباغ اصفهان

پیاده راه چهار باغ اصفهان جایزه دهمین جشنواره بین المللی برترین‌هاي پژوهش و نوآوري در مديريت‌ شهري‌ را کسب کرد.

پیاده راه چهار باغ اصفهان جایزه دهمین جشنواره بین المللی برترین‌هاي پژوهش و نوآوري در مديريت‌ شهري‌ را کسب کرد.
به گزارش صدا و سیما ؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: طرح سه شنبه هاي بدون خودرو با هدف پياده راه کردن خيابان چهارباغ عباسي اصفهان از بين سه هزار و ۷۵۰ اثر ارسالي به اين جشنواره به عنوان يکي از مهم ترين طرح هاي برگزيده انتخاب شد.
علیرضا صلواتی افزود: طرح سه شنبه هاي بدون خودرو براساس يک طرح پژوهشي جامع و مستند و با هدف گذاري به جهت اينکه چهارباغ اصفهان بعد از حدود چهار دهه به پياده راه تبديل شود، اجرا می شود.
وی گفت: هر سه شنبه بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۲۲ این خیابان به روي خودروها بسته و برنامه هاي متنوع و رخدادها و رويدادهايي متناسب با برنامه ها و مناسبت هاي تقويمي در خيابان چهارباغ اصفهان برگزار شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان تاکید کرد: مداومت ۱۰۰ هفته اي طرح سه شنبه هاي بدون خودرو باعث شد سال گذشته با اخذ مصوبه شوراي عالي ترافيک استان و شوراي اسلامي شهر اصفهان، عمليات پياده راه سازي اين خيابان آغاز شود كه اميدواريم تا پایان شهریور این طرح به پایان برسد.
صلواتی افزود: با ايجاد زيرساخت هاي حمل و نقل پاک همچون مترو، دوچرخه و موتورسيکلت هاي برقي ،کالسكه ها و ماشين هاي برقي در اين خيابان مستقر شود تا يك فضاي بسيار خوب، مناسب براي شهروندان اصفهاني و گردشگراني كه به این شهر مي آيند، فراهم شود.
در دهمین جشنواره بین المللی برترین‌هاي پژوهش و نوآوري در مديريت‌ شهري‌ اصفهان با بيشترين تعداد طرح برگزيده، جايزه جهاني تهران و موفق ترين طرح با موضوع سه شنبه هاي بدون خودرو در اين جشنواره درخشيد و جايزه جهاني تهران را از آن خود کرد.
در این جشنواره که 24 اردیبهشت در تهران برگزار شد جایزه جهانی تهران برای طرح پیاده راه چهارباغ اصفهان با محوریت سه شنبه های بدون خودرو به همراه تندیس طلایی و لوح تقدیر به قدرت ا... نوروزی اهدا شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار