بچه‌ها با غیرت و عشق به کشورشان خواستند فوتسال ایران در دنیا دیده شود

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: این بچه‌ها با غیرت و عشق به کشورشان خواستند فوتسال ایران در دنیا دیده شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: این بچه‌ها با غیرت و عشق به کشورشان خواستند فوتسال ایران در دنیا دیده شود.
سمیه شهبازی در گفت‌وگو با فارس ، از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات جام ملت‌های آسیا سخن گفت و اظهار کرد: برای دومین بار بود که بانوان فوتسالیست کشورمان توانستند این عنوان را به دست بیاورند و قهرمان شوند که افتخار بزرگی نه تنها برای ورزشکاران بلکه برای همه بانوان ایران‌زمین بود.
وی افزود: این پیروزی به قدری شیرین بود که شادی بعد از گل‌شان، بردهایشان، دور افتخار زدنشان و رفتنشان به روی سکو به آدم هیجان می‌داد به طوری که همه چه فوتبالیست، چه فوتسالیست، چه ورزشکار و چه خانم خانه‌دار از این نتیجه خوشحال شدند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اضافه کرد: حتی مادر من که خیلی پی‌گیر مسابقات ورزشی نیست با اینکه من خودم مربی فوتبال هستم این خبر را به من داد و بسیار خوشحال شده بود یعنی در این حد برای همه مردم ایران خوشحال‌کننده بود.
وی ادامه داد: مخصوصاً به ما که در رده ملی هم فعالیت می‌کنیم یک انگیزه مضاعف داد تا ما هم بتوانیم همانند فوتسال در فوتبال افتخار بیافرینیم.
شهبازی خاطرنشان کرد: شرایطی که در فوتبال و فوتسال بانوان هست(از همه نظر) قابل مقایسه با آقایان نیست چه در سطح باشگاهی و چه ملی؛ حرف، حرف علاقه است و پول و امکانات برای این بازیکنان معیار نیست تنها به فوتسال و تیم ملی کشورشان تعصب دارند.
وی در ادامه بیان داشت: در برابر تیم‌های قدرتمندی همچون ژاپن و تایلند که بسیار هزینه می‌کنند و امکانات در اختیار تیم‌هایشان قرار می‌دهند، خیلی خوب بازی کردند و عالی نتیجه گرفتند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان عنوان کرد: با بعضی از این بازیکنان که صحبت می‌کنم، می‌دانم تنها به خاطر عشق به کشورشان خواسته‌اند که فوتسال ایران در دنیا دیده شود و با همه غیرتشان بازی کرده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار