دعوت از یک اصفهانی در اردوی تیم‌ملی پومسه

رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برگزار و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برگزار و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.
به گزارش ایمنا ، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۶ شهریورماه به مدت ۵ روز در اندونزی برگزار می‌شود. برهمین اساس و با اعلام کمیته مسابقات، تست فنی ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان به منظور حضور در این رویداد به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.
در گروه مردان علیرضا ابراهیمی (تهران)، محمد جواد خیری (اصفهان)، محمدصادق فتوحی (فارس)، سیدعلی موسی‌نیا (البرز) و سیدحمیدرضا ناجی (فارس) و در گروه زنان نگار اصغری (تهران)، دلارام برنقوری (البرز)، فروغ راسخ (فارس) و نرگس میناخانی (زنجان) نفراتی هستند که جواز حضور در اردوی تیم‌ملی را کسب کردند.
پیش از این نیز کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی در بخش مردان و مهسا صادقی، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم آبادی و فاطمه حسام در بخش زنان برای حضور در اردو معرفی شده بودند.
گفتنی است؛ پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار