آغاز طرح نظارتی ضیافت در اردستان

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان از افزایش بازرسی‌ها و نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تمرکز نظارت نزدیک افطار و در زمان خرید مردم است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان از افزایش بازرسی‌ها و نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تمرکز نظارت نزدیک افطار و در زمان خرید مردم است.
محمدرضا باقری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح "ماه ضیافت" به مدت یک ماه در این شهرستان، اظهار کرد: در این ایام ساعت بازرسی بازرسان افزایش می‌یابد.
وی از همکاری 6 اکیپ دو نفره در این طرح خبر داد و افزود: این اکیپ‌ها هفته ای سه روز با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان و هم چنین اداره دامپزشکی و اداره اماکن و اتاق اصناف بر بازار نظارت دارند و اوج نظارت‌ها نیز نزدیک افطار و همزمان با افزایش خرید مردم است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: با جلساتی که با اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی برگزار شده است، ساعت کار واحدهای صنفی و نانوایی‌ها و هم چنین شیفت بندی رستوران‌ها و واحدهای اغذیه فروشی در ماه مبارک رمضان تعیین شده است.
وی با بیان اینکه اولویت، نظارت بر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است، افزود: علاوه ‌بر این‌که بازرسان به‌ صورت حضوری و سرزده از واحدها بازدید دارند، مردم نیز می‌توانند شکایات خود را با تلفن 124 در میان بگذارند تا به شکایت آنها ‌سریع تر رسیدگی شود.
باقری درباره قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان، گفت: بر اساس جلسه کمیسیون نظارت و قیمت‌ گذاری اصناف مصوب شد که فروشندگان هر کیلوگرم زولبیا و بامیه را 12 هزار تومان عرضه کنند.
وی هم چنین قیمت یک کیلو حلیم و بامجان ممتاز را 8500 تومان اعلام کرد و گفت: در ماه رمضان قیمت آش شله قلمکار ممتاز 7000 تومان تعیین شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار