مخالفت فدراسیون با استعفای رئیس هیئت کشتی استان اصفهان

استعفای رئیس هیئت کشتی استان اصفهان با مخالفت مسئولان فدراسیون کشتی مواجه شد.

استعفای رئیس هیئت کشتی استان اصفهان با مخالفت مسئولان فدراسیون کشتی مواجه شد.
به گزارش تسنیم، محمد مجیری که مهرماه سال 93 و با رأی اعضای مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد، اواخر سال گذشته و همزمان با روزهایی که بحث استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی مطرح شده بود با انتشار متنی در فضای مجازی از ریاست هیئت کشتی استان اصفهان استعفا کرد.
هر چند رسول خادم به فدراسیون کشتی بازگشت، مجیری تأکید کرد که استعفای او ربطی به استعفای خادم نداشته است و 21 فروردین ماه امسال نیز استعفای کتبی خود را به مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ارائه کرد و مسئولان این اداره‌کل نیز استعفای وی را برای تصمیم‌گیری به فدراسیون کشتی ارجاع دادند، اما گویا مسئولان فدراسیون با استعفای رئیس هیئت کشتی استان اصفهان مخالفت کرده‌اند.
حمید بنی تمیم، نائب‌رئیس فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در این باره اظهار داشت: طبیعتاً رئیس هیئت کشتی استان اصفهان باید استعفای خود را به رئیس فدراسیون ارائه می‌کرد چون حکم روسای هیئت‌ها توسط رئیس فدراسیون امضا می‌شود. ما هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی با استعفای او مخالفت کردیم و از مجیری خواستیم به کار خود ادامه دهد و در حال حاضر نیز نامه‌های هیئت کشتی استان اصفهان با امضای وی به فدراسیون می‌آید.
وی افزود: حدود 10 روز پیش با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس هیئت کشتی استان در این خصوص صحبت کردیم و امروز هم نامه کتبی مخالفت فدراسیون با استعفای مجیری ارسال شد.
نائب‌رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: ریاست مجیری در هیئت کشتی استان اصفهان مهرماه امسال به پایان می‌رسد و برای اینکه این هیئت بلاتکلیف نماند، از او خواستیم در این سمت بماند. در زمان وی اقدامات خوبی در هیئت کشتی اصفهان آغاز شده است که لازم بود آنها را ادامه دهد.
بنی تمیم در پاسخ به اینکه آیا رسول جزینی دیگر در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی حضور نخواهد داشت، گفت: اطلاعی در این باره ندارم و موضوعات فنی را باید از کادر فنی تیم ملی بپرسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار