آمار تلفات جاده‌ای لنجان قابل توجیه نیست

معاون فرماندار شهرستان لنجان با انتقاد از عملکرد برخی از نهادها در خصوص آمار تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای در لنجان گفت: آمار تلفات جانی در محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان قابل توجیه نیست.

معاون فرماندار شهرستان لنجان با انتقاد از عملکرد برخی از نهادها در خصوص آمار تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای در لنجان گفت: آمار تلفات جانی در محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان قابل توجیه نیست.
به گزارش فارس، خدامراد صالحی پیش از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان لنجان با انتقاد از عملکرد برخی از نهادها در خصوص آمار تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای در لنجان اظهار کرد: آمار تلفات جانی در محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان قابل توجیه نیست. وی با تأکید بر این که نهادها باید به‌صورت مستمر مصوبات شورای ترافیک را اجرایی کنند، افزود: جای بسی تامل است که ضرب‌العجل 3 روزه فرماندار لنجان در خصوص حل بحران‌های مربوط به حوادث جاده‌ای در شهرستان روی زمین‌مانده است. معاون فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به مشکلات اعتباری در برخی از نهادهای ذیربط در خصوص تأمین تجهیزات مورد نیاز برای ایمنی جاده‌ها گفت: استفاده از گاردریل‌های فرسوده مورد نظر ما نیست و چنین مواردی تنها ما را یاد دوران قدیم می‌اندازد. میثم محمدی شهردار زرین‌شهر نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: عوامل متعددی در کاهش معضلات ترافیکی مؤثر هستند که باید مورد توجه تمامی نهادها قرار گیرند. وی با بیان این که جلسات شورای ترافیکی باید از نظرات کارشناسی بی‌نصیب نماند، اذعان داشت: بسیاری از معضلات ترافیکی در منطقه و خطرات ناشی از محورهای مواصلاتی در شهرستان لنجان نیازمند بازنگری و بررسی کارشناسان نهادهاست. شهردار زرین‌شهر با اشاره به عدم اختصاص بخش عمده‌ای از جریمه‌های رانندگی به شهرهای این شهرستان یادآور شد: گویا در سال 96 هیچ شهروند لنجانی جریمه نشده است. وی با تأکید بر ضرورت بازگشت قانونی بخشی از جرایم رانندگی به شهرستان زرین‌شهر تصریح کرد: بخشی از جرایمی که شهروندان پرداخت می‌کنند باید برای فرهنگ‌سازی و نصب تابلوها و علائم رانندگی هزینه شود. محمدی با اشاره به مشکلات ناشی از وجود خیابان‌های یک‌طرفه در زرین‌شهر بیان داشت: برخی از خیابان‌های زرین‌شهر جزو خیابان‌های نادر دنیا هستند که در مسیرهای یک‌طرفه در هر دو طرف محل پارک تعبیه شده و بعضاً شاهد پارک‌های دوبل همزمان در هر دو سمت خیابان هستیم.

وی در پایان راه‌اندازی باند دوچرخه‌سواری در این شهر ضروری دانست و متذکر شد: در بسیاری از شهرهای دنیا استفاده از وسایل نقلیه در برخی مسیرها ممنوع است و تنها به‌وسیله دوچرخه در این مسیرها تردد می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار