تحقق جامعه ایمن در برابر سوانح در دستورکار هلال احمر قرار دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: تحقق جامعه ایمن و تاب آور در برابر سوانح از اهداف جمعیت هلال احمر اصفهان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: تحقق جامعه ایمن و تاب آور در برابر سوانح از اهداف جمعیت هلال احمر اصفهان است.
به گزارش مهر، محسن مومنی پیش از ظهر سه شنبه در دیداری که با استاندار اصفهان داشت، اظهار کرد: آموزش امداد و نجات و توسعه آموزش های همگانی در سطح جامعه به منظور تحقق جامعه ایمن و تاب آور در برابر سوانح از وظایفی است که بر عهده جمعیت هلال احمر گذاشته شده است و امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام های مفید و موثری را برداریم.
وی بیان داشت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات فرهنگی در دستور کار هلال احمر قرار دارد و طرح هایی چون پیمان، نه به اعتیاد و بهرفت که با مشارکت جوانان و اعضا برگزار می شود از این نوع طرح ها است که با هدف کاهش آثار سوء این آسیب ها و مخاطرات به اجرا در می‌آید.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان اعلام کرد: ایجاد جامعه تاب‌آور و آماده، کاهش آسیب‌ها و گسترش مشارکت مردم و جوانان در فعالیت‌ها از اهداف و استراتژی‌های جمعیت هلال احمر استان به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه هلال احمر یک سازمان با کارکرد ملی و بین المللی است، افزود: همه اعضای این جمعیت اعم از داوطلبان، نجاتگران، جوانان و امدادگران در فعالیت‌های این نهاد مردمی در عرصه‌های بشردوستانه، عام المنفعه و امدادی به صورت داوطلبانه با این جمعیت همکاری می‌کنند و این برای ما بسیار با ارزش است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار