کشف نوشابه‌های انرژی‌زای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: مأموران انتظامی شهرستان اصفهان در بازرسی از یک دستگاه سواری پیکان محموله‌ای از نوشابه‌های انرژی‌زای خارجی به ارزش 83 میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: مأموران انتظامی شهرستان اصفهان در بازرسی از یک دستگاه سواری پیکان محموله‌ای از نوشابه‌های انرژی‌زای خارجی به ارزش 83 میلیون ریال را کشف کردند.
به گزارش فارس ، حسن یاردوستی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی در یکی از مناطق این شهر به یک سواری پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد 697 بطری نوشابه خارجی انرژی‌زای فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری 2 نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان 83 میلیون ریال اعلام شده است.
وی در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس اصفهان شبانه‌روز آماده دریافت هرگونه اخبار از طریق پل ارتباطی پلیس شماره 110 است تا در اسرع وقت خدمات لازم را به شهروندان ارائه کند.
* کشف 800 میلیون ریال داروی قاچاق در اصفهان
ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان نیز با اشاره به کشف 800 میلیون ریال داروی قاچاق در اصفهان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع داروی خارجی قاچاق در 2 انبار اطراف شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، از انبارهای مذکور بازرسی و تعداد هزار و 647 بسته انواع قرص و کپسول و 130 عدد آمپول انسانی و تعداد هزار و 101 بسته انواع داروی دامپزشکی شامل مولتی ویتامین خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به این‌که ارزش محموله‌های کشف‌شده توسط کارشناسان 800 میلیون ریال اعلام شده است، بیان داشت: در این زمینه 2 نفر دستگیر و جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق به کشور زمینه رکود اقتصادی و تورم را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود اخبار مربوطه را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار