حاشيه امن برای ورزشكاران وجود ندارد

تیم ملی تیر اندازی با کمان (مردان وزنان ) ایران درحالی نتوانسته در رقابت‌های جام جهانی ترکیه صاحب نتیجه تیمی و مدال انفرادی شود که نگاه رییس جدید فدراسیون دراولین اعزام دوره مدیریتی این مجموعه به کسب نتایجی قابل قبول در آغاز مسیر بود.

تیم ملی تیر اندازی با کمان (مردان وزنان ) ایران درحالی نتوانسته در رقابت‌های جام جهانی ترکیه صاحب نتیجه تیمی و مدال انفرادی شود که نگاه رییس جدید فدراسیون دراولین اعزام دوره مدیریتی این مجموعه به کسب نتایجی قابل قبول در آغاز مسیر بود.
پس از ناکامی کمانداران ریکرو ایران در شروع رقابت‌های جام جهانی تیروکمان آنتالیای ترکیه و حذف آن‌ها از گردونه نهایی این دوره از پیکارها، سه کماندار کامپوند کشورمان نیز درمسیر همتایان ملی پوش خود دربخش ریکرو قدم برداشتند و با شکست برابر رقبای خود از رسیدن به مرحله یک هشتم مسابقات جام جهانی بازماندند. غلامرضا شعبانی‌بهار، ريیس فدراسیون تیراندازی با کمان، در خصوص نتایج تیم‌ملی در جام جهانی ترکیه و عدم کسب مدال در این مسابقات اظهار داشت: نمی‌توان با یک نتیجه ضعیف و در مدت کوتاه و بلافاصله در خصوص کادر فنی تصمیم گرفت. باید ابتدا به خودم فرصت دهم و همچنین با مربی صحبت کنیم تا ببینیم مشکل و نقاط ضعف در کجاست. مطمئنا مربیان نیز دلایلی دارند که باید شنیده شود. او در ادامه در خصوص احتمال تغییرات در کادر فنی افزود: اینکه من هنوز نیامده و در حالی که تیم هنوز بازنگشته است، در این باره صحبت کنم درست نیست و باید ابتداي کار، کارشناسی انجام شود. ريیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: ما باید امتیازات و نتایج را با دوره‌های قبل مقایسه کنیم؛ سپس بهترین تصمیم را بگیریم. من به تصمیمات آنی اعتقادی ندارم و باید با صبر و حوصله بهترین راهکار را اتخاذ کرد. شعبانی‌بهار در پاسخ به این سوال که آیا پیش از اعزام تیم نشستی با ملی پوشان و کادر فنی براي پیش بینی نتایج داشته‌اید، گفت: من زمانی که وارد فدراسیون شدم کارهای اعزام انجام شده بود و یکی دو روز بعد از حضورم تیم اعزام شد. من فقط یک‌بار در روزهای آخر اردو توانستم در تمرینات حاضر شوم. او در خصوص اینکه ظاهرا برخی از ملی پوشان در حاشیه امنیت قرار دارند و در هر شرایطی در اردو و اعزام‌ها حضور دارند، تصریح کرد: تیراندازی با کمان جزو رشته‌های رکوردی است و تشخیصی نیست. ممکن است در شرایط مساوی و زمانی که رکوردها بهم نزدیک باشد، موضوع تجربه و توانمندی و تشخیص مربی و کادر فنی لازم باشد و حاشیه امن برای ورزشکار وجود ندارد. اما زمانی‌که اختلاف امتیازات و رکورد زیاد باشد، بي‌شك بالاترین رکورد اعزام می‌شود و هیچ کسی ورزشکار ضعیف‌تر را اعزام‌ نمی‌کند. بحث نتیجه برای فدراسیون مهم است و افراد هیچ‌گاه بر اساس دوستی و رفاقت اعزام نمی‌شوند.
منبع: روزنامه قانون

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار