استفاده از شاخصه‌ها و المان‌های رشد فرهنگی در زیباسازی شهر

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: دغدغه مهم این سازمان تقویت هویت شهری است که در این راستا برای حفظ زیبایی‌ها و شاخصه‌های رشد فرهنگی شهر تلاش می‌کند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: دغدغه مهم این سازمان تقویت هویت شهری است که در این راستا برای حفظ زیبایی‌ها و شاخصه‌های رشد فرهنگی شهر تلاش می‌کند.
حسن مؤذنی در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: فرهنگ مقوله پیچیده‌ای است که مؤلفه‌های زیادی از جمله مذهب، تکنولوژی و هنر به آن وابسته است.
وی تصریح کرد: سازمان زیباسازی با استفاده از ابزارهایی همچون طراحی فضاهای عمومی شهر، نمادهای حجمی، نقش برجسته، نورپردازی پروژه‌های شهری و اماکن تاریخی، طراحی‌های نوین مبلمان شهری، مهندسی نصب المان‌های شهری، اجرای آبنما و آبنماد در مناطق مختلف، بسترساز نشاط عمومی و آرامش خاطر شهروندان است.
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: هماهنگی نمای ساختمان‌ها، ساماندهی تبلیغات محیطی، بهسازی مبلمان شهری، تشخّص‌بخشی به نماها و فضاهای شهری، ایجاد مناظر زیبا در شب‌های اصفهان با استفاده از نورپردازی‌های ویژه همچنین ایجاد حس آرامش‌ در فضاهای عمومی شهر، پارک‌ها و ارتباط سیمای شهر با بهداشت روانی از جمله فعالیت‌های این سازمان است.
وی تاکید کرد: دغدغه مهم سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تقویت هویت شهری است که در این راستا برای حفظ زیبایی‌ها و شاخصه‌های رشد فرهنگی شهر تلاش می‌کند.
مؤذنی با بیان اینکه اهداف برای سازمان زیباسازی مشخص و سیاست‌های کلان تدوین شده است، ادامه داد: سازمان زیباسازی در ارتباط با رسیدن به شاخصه‌های فرهنگی تلاش دارد و می کوشد تا در کنار استفاده از شاخصه‌ها و المان‌های رشد فرهنگی در شهر، تأثیرات فرهنگی مؤثر را نیز در سطح شهر شاهد باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار