توزیع سبد غذایی و غذای گرم توسط جمعیت هلال احمر اصفهان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: از میلاد امام حسن (ع) تا پایان شب‌های قدر سبد غذایی و غذای گرم توسط جمعیت هلال احمر اصفهان میان نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: از میلاد امام حسن (ع) تا پایان شب‌های قدر سبد غذایی و غذای گرم توسط جمعیت هلال احمر اصفهان میان نیازمندان توزیع می‌شود.
شهریار انصاری در گفت‌و‌گو با تسنیمبا اشاره به طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر اظهار داشت: این طرح در حال اجراست و در هفته نخست 150 سبد غذایی و 100 پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود: این سبدها شامل برنج، ماکارانی، حبوبات، روغن، رب گوجه و سویا است و در صدد هستیم تا مرغ و گوشت نیز به سبد اضافه شود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه در مرحله اول توزیع، 250 سبد غذایی و غذای گرم به نیازمندان داده شده است، گفت: در حال حاضر در حال جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی هستیم و از میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا پایان شب‌های قدر باز هم به نیازمندان شناسایی شده کمک خواهد شد.
وی تصریح کرد: طرحی با نام "سفره‌های مهربانی" توسط جمعیت هلال احمر در حال اجراست که با هدف اطعام نیازمندان روزه‌دار انجام می‌گیرد.
انصاری ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که در شرق اصفهان، ورزنه، هرند، جرقویه و خوراسگان توسط خیران داوطلب عضو هلال احمر، اطعام داشته باشیم و بیماران نیازمند و کودکان کار را نیز در این طرح مورد نظر قرار دادیم.
وی با اشاره به شعار توان توانمندان به نیاز نیازمندان، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر نقطه اتصال این کمک‌هاست که کمک‌های مردمی را تحویل و در اختیار نیازمندان شناسایی شده قرار می‌دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب 5405400094 هلال احمر نزد بانک ملت و کمک‌های غیر نقدی را هم به مراکز جمعیت هلال احمر تحویل دهند.
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما روی توزیع یک‌هزار سبد غذایی در شهر اصفهان است و اینکه چقدر به این عدد نزدیک شویم بستگی به همت خیرین داوطلب دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار