دو هزار سبدغذایی برای نیازمندان تیران و کرون تهیه شد

مدیرکمیته امداد شهرستان تیران و کرون گفت: دو هزار سبدغذایی برای نیازمندان تحت پوشش این نهاد در شهرستان تیران و کرون تهیه شد.

مدیرکمیته امداد شهرستان تیران و کرون گفت: دو هزار سبدغذایی برای نیازمندان تحت پوشش این نهاد در شهرستان تیران و کرون تهیه شد.
علی طالبی در گفت وگو ایمنا ، با اشاره به فعالیت های هفته اکرام ایتام در این شهرستان اظهارکرد: دو میلیارد ریال اعتبار برای تهیه دو هزار سبدغذایی جهت توزیع در بین خانواده های نیازمند شهرستان تیران و کرون پیش بینی شده که این سبدهای غذایی در ماه مبارک رمضان توزیع می شود.
وی افزود: این سبدهای غذایی شامل حبوبات، گوشت، خرما و برنج و مواردی این قبیل است که خیرین نقش ۸۰ درصدی در تامین این سبدهای غذایی داشته اند و بدون مشارکت خیرین این اقدام موثر نیست.
مدیرکمیته امداد شهرستان تیران و کرون ادامه داد: جذب حامی برای ایتام در این هفته همراه با توزیع سبدهای غذایی و برپایی سفره های افطاری انجام می شود.
وی بابیان اینکه ۳۰۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد شهرستان است، خاطرنشان کرد: بیش از هزار نفر حامی این یتیم ها هستند و هزینه های آن ها را پرداخت می کنند.
طالبی با اشاره به ازدواج یتیمان تحت نظر کمیته امداد، اذعان کرد: با ازدواج یتیم ها و تشکیل خانواده از تحت پوشش سازمان حمایتی خارج می شوند که حامیان در تامین جهیزیه و مسکن یتیمان کمک می کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار