محدودیت‌های ترافیکی شهر تا پایان تابستان برچیده می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: محدودیت های ترافیکی شهر برای اجرای عملیات‌ عمرانی پروژه های مختلف تا پایان تابستان و قبل از بازگشایی مدارس پایان می‌یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: محدودیت های ترافیکی شهر برای اجرای عملیات‌ عمرانی پروژه های مختلف تا پایان تابستان و قبل از بازگشایی مدارس پایان می‌یابد.
علیرضا صلواتی در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: با توجه به اجرای عملیات پیاده راه سازی خیابان چهارباغ عباسی از میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی به جهت عملیات عمرانی قطار شهری، حفاری شرکت‌های تاسیساتی همچون آب و فاضلاب و... برای پیاده راه سازی چهارباغ، محدودیت تردد برای خودروها ایجاد شده است.
وی افزود: در حال حاضر خیابان چهارباغ عباسی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب به صورت کامل مسدود و از محدوده ترافیکی خارج شده است تا پس از پایان یافتن عملیات‌های عمرانی به مسیر پیاده تبدیل شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه شهروندان باید به جای چهارباغ از مسیرهای جایگزین استفاده کنند، ادامه داد: به واسطه مسدود شدن چهارباغ عباسی برخی تغییرات نیز در خیابان‌های اطراف چهارباغ به وجود آمده است از جمله اینکه در خیابان باغ گلدسته پارک حاشیه ای را حذف کردیم تا ترافیک روان‌تری داشته باشیم.
وی تصریح کرد: در خیابان باغ گلدسته پارکینگ‌های آیت الله خراسانی، خیابان باغ گلدسته و پارک شهید رجایی وجود دارد تا شهروندان برای پارک خودرو مشکلی نداشته باشند.
صلواتی با اشاره به ایجاد محدودیت های ترافیکی برای نوسازی شبکه آب و فاضلاب در شهر، اظهارکرد: یکی از مهمترین محدودیت‌ها در خیابان مشتاق اول حدفاصل میدان خواجو تا میدان بزرگمهر است که در حال حاضر تنها یک لاین از خیابان در اختیار خودروها قرار داده شده است، رانندگان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند تا دچار ترافیک نشوند.
وی افزود: محدودیت ترافیکی دیگری نیز در محور شمالی میدان استقلال به جهت احداث پایه‌های بتنی مسیر قطار شهری از عاشق آباد به میدان استقلال و دانشگاه صنعتی و در نهایت به سمت شاهین شهر می رود، ایجاد شده است، از این رو رانندگانی که از سمت جاده نجف آباد به سمت میدان استقلال در حرکت هستند باید وارد خیابان امام خمینی شده و زیر پل شهیدان امینی دور زده و به سمت میدان استقلال بروند و مسیر خود را طی کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان تاکید کرد: به طور حتم تا قبل از آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بخش عمده محدودیت‌های ترافیکی سطح شهر برچیده خواهد شد تا بتوانیم شبکه معابر را به صورت کامل در اختیار شهروندان اصفهانی قرار دهیم.

ارسال نظر