پیش بینی تندباد لحظه‌ای و گردوخاک محلی در هوای اصفهان

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با ورود جو ناپایدار به هوای اصفهان شاهد تند باد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی هستیم.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با ورود جو ناپایدار به هوای اصفهان شاهد تند باد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی هستیم.
حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو ناپایداری طی دو روز آینده در استان اصفهان است.
وی بیان داشت: بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان قسمتی ابری، به تدریج با افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گردوخاک محلی و تندباد لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان تصریح کرد:‌ شرایط بارش‌های رگبار موقت بهاری و رعدوبرق به ویژه در مناطق غربی و شمال استان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه دمای هوا در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، اضافه کرد: امروز در اصفهان هوا کمی ابری و غبارآلود، به تدریج با افزایش ابر، رگبار موقت بهاری، رعدوبرق، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی شده است.
بیلان بارندگی در ۱۳ شهرستان اصفهان نسبت به سال قبل منفی است
علی عسگریان با بیان اینکه روز یکشنبه هوا کمی ابری و غبارآلود، به تدریج افزایش ابر، رگبار موقت بهاری، رعدوبرق و گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی شده است، ادامه داد: در بعدازظهر نیز افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی شده است.
وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تنها در ورزنه بین ۱.۱ میلیمتر بارندگی داشتیم.
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: بیلان بارندگی در ۱۳ شهرستان اصفهان نسبت به سال گذشته همچنان منفی است و ۱۹ شهرستان نسبت به میانگین بیلان بارندگی آن منفی ثبت شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار