سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن: از تیم‌های مختلفی پیشنهاد دارم

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: نه تصمیمی برای فصل جدید گرفته‌ام و نه باشگاه ذوب آهن شروع به کار کرده است.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: نه تصمیمی برای فصل جدید گرفته‌ام و نه باشگاه ذوب آهن شروع به کار کرده است.
مژگان مدایم‌زاده در گفت‌وگو با ایمنا در مورد شرایط تیم برای فصل جدید، اظهار کرد: در حال حاضر نه کار من و نه کار باشگاه ذوب آهن برای مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص نیست.
وی ادامه داد: برای فصل آینده تصمیمی نگرفتم و هنوز مشخص نیست به چه شکلی عمل کنم ضمن اینکه ذوب آهن هم هنوز شروع به کار نکرده و انشاالله آخر خردادماه تکلیف همه چیز مشخص شود.
مدایم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که فصل پیش‌رو در باشگاه ذوب آهن نباشید یا تمایلی به ماندن در این باشگاه نداشته باشید، تصریح کرد: به هرحال من مربی هستم و پیشنهادات مختلفی از تیم‌های مختلف دارم. اجازه بدهید پس از قطعی شدن همه مسائل، در این خصوص با همدیگر صحبت کنیم.
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در پاسخ به این سوال که با توجه به گفته‌ خودتان، آیا برای فصل جدید از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشته‌اید، اظهار کرد: بله اما بگذارید همه پس از قطعی شدن موضوعات، به صورت کامل با یکدیگر صحبت می‌کنیم.
وی در مورد شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان در سال ۹۷، گفت: طبق چیزی که اعلام کرده‌اند از اواخر مردادماه و اوایل شهریور ماه مسابقات آغاز می‌شود اما هنوز حتی تیم‌های شرکت‌کننده نیز مشخص نشده است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار