چای تلخ در فرشچیان به روی صحنه می‌رود

نمایش "چای تلخ" به نویسندگی علیرضا کلاهچیان و طراحی و کارگردانی هومن حیدری در تالار فرشچیان به روی صحنه می‌رود.

نمایش "چای تلخ" به نویسندگی علیرضا کلاهچیان و طراحی و کارگردانی هومن حیدری در تالار فرشچیان به روی صحنه می‌رود.
طراح و کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: داستان این نمایش درباره زنی است که دو بار ازدواج کرده است و در هر دو ازدواج که در این نمایش به‌صورت مشترک در افکار این زن دیده می‌شوند به دلیل اینکه نمی‌تواند از مشکلات خود حرف بزند و سکوت عجیبی دارد به مشکل برخورده است و هر دو زندگی وی به پایان رسیده است، که در نمایش چای تلخ، این دو زندگی همزمان نشان داده می‌شود.
هومن حیدری افزود: "چای تلخ" نمایشی اجتماعی است که در بحث فرامتنی به مشکلات بعد از ازدواج می‌پردازد و به نوعی نشان می‌دهد که اگر از کودکی یا در ناخودآگاه ما مشکلی وجود داشته باشد تاثیرش را در آینده نیز نشان خواهد داد.
وی به عوامل این نمایش اشاره کرد و گفت: "علیرضا کلاهچیان" نویسنده نمایش چای تلخ است و بازنویسی ان توسط "سام کوراوند" انجام شده است، هم‌چنین "هومن حیدری" به عنوان طراح و کارگردان و "شهریار شهبازی" آهنگسازی این نمایش را به عهده دارند.
کارگردان نمایش چای تلخ ادامه داد: در این نمایش "مونا بدیع‌صنایع"، "مهرزاد مشکل‌گشا" و "سام کوراوند" به ایفای نقش می‌پردازند، ضمن اینکه"مهدی غلامی" طراحی پوستر و بروشور را به عهده داشته است، "رضا موضوعی" نیز به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه و "زینب نصر" نیز مدیریت صحنه را عهده‌دار است.
حیدری تاکید کرد: نمایش چای تلخ به صورت مستقل اجرا می‌شود و از حمایت سازمان یا ارگان خاصی برخوردار نیست.
گفتنی است، نمایش "چای تلخ" از ۲۲ خرداد تا یکم تیرماه ساعت ۲۰ در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان، واقع در پل ابوذر، ابتدای خیابان توحید به روی صحنه می‌رود و علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به نشانی partaktichet.com مراجعه کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار