دو واحد صنعتی آلوده کننده محیط زیست درشاهین شهر پلمب شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهین شهر و میمه گفت: با حکم قضایی از فعالیت دو واحد صنعتی آلوده کننده محیط زیست در این شهرستان جلوگیری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهین شهر و میمه گفت: با حکم قضایی از فعالیت دو واحد صنعتی آلوده کننده محیط زیست در این شهرستان جلوگیری شد.

مهدی پور قاسم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک واحد تولید کننده آسفالت به دلیل استفاده از نفت کوره و عدم فیلتراسیون مناسب کوره آسفالت و تجهیزات خردایش و دانه بندی سنگ، موجبات آلودگی هوا و تخریب محیط زیست را فراهم ساخته بود که به مراجع قضایی معرفی و پس از تحقیقات و بررسی های بعمل آمده از ادامه فعالیت توام با آلودگی واحد مذکور جلوگیری شد.
وی اظهار کرد: همچنین از فعالیت یک واحد تولید کننده پودر گوشت و استخوان به دلیل تخلیه غیر قانونی فاضلاب صنعتی در اراضی اطراف واحد و انتشار بوی نامطبوع که موجب آلودگی و تخریب محیط زیست و نارضایتی مردم شده بود به مراجع قضایی معرفی و پس از تحقیقات و بررسی های بعمل آمده به استناد ماده 9 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده 19 آیین نامه جلوگیری از آلودگی آب ناظر بر ماده 11 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده 12 قانون هوای پاک و ماده 688 قانون مجازات اسلامی، از ادامه فعالیت توام با آلودگی واحد مذکور جلوگیری به عمل آمد.
شهرستان شاهین شهر و میمه با 330 هزار نفر جمعیت در شش شهر، دو بخش و 19 روستا و با مساحت شش هزار و 105 کیلومترمربع در 15 کیلومتری شمال شرقی مرکز استان اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار